Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snowboard/snowkite holiday

  • anr

    Medlem
    25 november, 2008 vid 15:21

    Jag är på!

  • edorf

    Medlem
    25 november, 2008 vid 15:45

    vem vill med, sticka på torsdag ? eller det är för tidigt

  • nic

    Medlem
    25 november, 2008 vid 16:01
    edorf;517979 wrote:
    vem vill med, sticka på torsdag ? eller det är för tidigt

    webbkamera från finse som ligger mitt på vidda:
    http://www.bt.no/kamera/article147.ece

    Isarna på småsjöarna mellan bergen är inte att lita på förrän jul å senare.
    Jag har aldrig åkt innan jul. Men jag å andra sidan gillar när det är mängder med snö å man inte behöver oroa sig något hårt ligger å gömmer sig.

    Ställ frågan på http://www.kite.no så får du bättre svar. Lär ju finnas trådar om snötillgång på vidda så de e nog bara å läsa.

    nic

  • skotten

    Medlem
    25 november, 2008 vid 17:07

    @Fesen 517958 wrote:

    The solution….

    Quicker solution if you got long arms…

    //Robban

    hahaha I laughed out loud, we are gonna have a blast

  • christian12345

    Medlem
    25 november, 2008 vid 18:25

    Nic: är det där ett vanligt Haugastöl-rum? Jag tycker inte att jag känner igen det.

    Skotten: Jag kommer vara på vidda minst var tredje helg hela vintern, helst varannan. Min tjej Torill bor i Oslo så där kan vi ordna övernattning på torsdag kväll, så har vi bara några timmar på fredag morgon innan vi är på Vidda.

    Martin: Klart du ska med! Om vi blir några som delar på soppan så kostar det ju inte mycket alls.

    Frode: Det är för tidigt. Om man har riktig tur så kan det funka någon vecka eller två innan jul, annars brukar det vara premiär i mellandagarna.

    Angående flersängsrummen: Vi räknade på det förra året, men i och med att de har någon slags snowkajtarrabatt så kostade det i princip lika mycket med som utan mat. Vet inte om det kanske ändrar sig till i år, dock…

    Jag vet några som åkte i gäng, de sa att om man åker många så kan man hyra ett 8-personersrum själv och i så fall sa de att det blir billigast om man gör mat själv.

    Kolla http://www.haugastol.no

  • skotten

    Medlem
    25 november, 2008 vid 18:35

    its a date, I will call you this week and we can have snowball fights…

  • mjersen

    Medlem
    25 november, 2008 vid 19:28

    @christian12345 518026 wrote:

    Nic: är det där ett vanligt Haugastöl-rum? Jag tycker inte att jag känner igen det.

    Skotten: Jag kommer vara på vidda minst var tredje helg hela vintern, helst varannan. Min tjej Torill bor i Oslo så där kan vi ordna övernattning på torsdag kväll, så har vi bara några timmar på fredag morgon innan vi är på Vidda.

    Martin: Klart du ska med! Om vi blir några som delar på soppan så kostar det ju inte mycket alls.

    Frode: Det är för tidigt. Om man har riktig tur så kan det funka någon vecka eller två innan jul, annars brukar det vara premiär i mellandagarna.

    Angående flersängsrummen: Vi räknade på det förra året, men i och med att de har någon slags snowkajtarrabatt så kostade det i princip lika mycket med som utan mat. Vet inte om det kanske ändrar sig till i år, dock…

    Jag vet några som åkte i gäng, de sa att om man åker många så kan man hyra ett 8-personersrum själv och i så fall sa de att det blir billigast om man gör mat själv.

    Kolla http://www.haugastol.no

    fan va najs! Jag e ledig tors-mån e gång i månaden så då e jag på!

  • _sofia_

    Medlem
    25 november, 2008 vid 19:31
    skotten;518029 wrote:
    its a date, I will call you this week and we can have snowball fights…

    Mycket kärlek till dej Skotten men du diskriminerar ju en för att man e flikka ah int får haka på:santa:

  • edorf

    Medlem
    25 november, 2008 vid 19:31

    när sticker vi då?

  • mjersen

    Medlem
    25 november, 2008 vid 19:40

    @edorf 518046 wrote:

    när sticker vi då?

    när snön kommer

  • gonzo

    Medlem
    25 november, 2008 vid 19:44

    räkna med mig med.

  • nic

    Medlem
    25 november, 2008 vid 19:56
    christian12345;518026 wrote:
    Nic: är det där ett vanligt Haugastöl-rum? Jag tycker inte att jag känner igen det.

    Nej, det är det där rummet som man kan bli inslängd i de få tillfällen (typ påsk) när det är fullt i alla vanliga 4bäddars. Billigt men som sagt utan kök så blir det i längden snarast dyrare. Å så får man dela med folk man inte känner på gott å ont. Finns ett för tjejer å ett för killar.

    nic

  • anr

    Medlem
    25 november, 2008 vid 20:36

    Låter kanon! Hur många blir vi från skåne?

  • edorf

    Medlem
    25 november, 2008 vid 22:07

    @mjersen 518052 wrote:

    när snön kommer

    När Kommer snön?

  • skotten

    Medlem
    26 november, 2008 vid 21:25

    @_Sofia_ 518045 wrote:

    Mycket kärlek till dej Skotten men du diskriminerar ju en för att man e flikka ah int får haka på:santa:

    Ahh what!??? you must have imagined another SSECRET imaginary roadtrip..

    we can definatly zip our sleeping bags together on this one. : ) I am sure Gonzo wont mind an extra person in our bed

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snowboard/snowkite holiday

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.