Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)

• Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)

Publicerad av curry på 16 mars, 2004 vid 20:16

lite bilder från i lördags, Hässelby/lövsta
    Skinande sol, perfekt väder. Möjligen en aning lite snö meeen vafan, det dög laugh.gif

curry svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • curry

Medlem
    16 mars, 2004 vid 20:19
  • curry

Medlem
    16 mars, 2004 vid 20:26

yes

• curry

Medlem
    16 mars, 2004 vid 20:27

wee

• curry

Medlem
    16 mars, 2004 vid 20:31

hoppade fina kontrollerade hopp andra gången jag är ute, fick det dock inte dokumenterat grin.gif

• curry

Medlem
    16 mars, 2004 vid 20:46

waaaaaaaw

• curry

Medlem
    16 mars, 2004 vid 20:47

Inte rambo-style på bilderna direkt, men vafan..det är något att titta på iaf.

• stebe

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:07

Äh va faan det ser ju riktigt nice ut.. jag kommer sakna sånna vinterdagar nu.

Så mycket snö har vi knappt haft här på hela vintern.
    /La Roxa gänget (killarna med blåa armbågar)

Aj Aj Aj

• zaihttam

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:57

snacka om ultimata bilder!

• putte

Medlem
    17 mars, 2004 vid 12:35

Fan va nice, synd att man inte va hemma… Blir det någe mer kör? Isen e ju på avveckling ju frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 mars, 2004 vid 13:15

Svar till:

Fan va nice, synd att man inte va hemma… Blir det någe mer kör? Isen e ju på avveckling ju frown.gif

[/ QUOTE ]

Lill-ponke det är inte isen man ska köra på. Ut till Björkvik med dig och rippa från surfarna vid korvmojen.

/Former Vermdö.

• putte

Medlem
    17 mars, 2004 vid 13:28

Så ses vi hos Sibylla *trallala*

• putte

Medlem
    17 mars, 2004 vid 13:29

Ligger fan lite för mycke is fortfarande, annars är jag väll pussy nog att banga, det är rätt kallt…
    Har man inte ordentlig torrdräkt, så har man inte frown.gif

• curry

Medlem
    17 mars, 2004 vid 14:48

äääääääääääh, vafan. jag ska ut så fort isen e borta..tror egentligen inte det finns någon is på Torö nu tex..har en 4/3 a grin.gif lär bli rätt kallt.

• putte

Medlem
    17 mars, 2004 vid 20:12

Äeh, väck mej ur idet när de anständiga temperaturerna närmar sej…
    Har en torrdräkt gjord för utsjösegling, men den funkar nog inte, rörlighet 0!

Ingen som prövat att kita i seglardräkter? Är det till att funka så är jag ju inte lika kräsen.

• andi_j

Medlem
    18 mars, 2004 vid 12:22

Hehe
    Tur att man bor på rätt sida!!! Här gjorde man ju premiär på ÖPPNA vattnet igår. Strålande sol kanske 6-7 grader i vattnet och inga handskar. Hit har våren kommit!
    wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA