Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snyggaste Kitebilden
-
Snyggaste Kitebilden
Publicerad av nn4an_mike på 9 september, 2005 vid 14:06Tja, har precis formaterad hårddisken och e nu på jakt efter en riktigt schysst kitebild att ha som skrivbordsbild.. Vore tacksam om ni vill lägga upp riktigt fina bilder i denna tråden så man får lite att välja på..
ha det gött
Mickepatrikol svarade 19 år, 7 månader sedan 20 Medlemmar · 45 Svar -
45 Svar
-
finns bara en riktigt vacker kajtbild. den har jag som signatur här under. kan ta o kopiera den om du vill
-
well , den e ju djäkligt snygg, men jag känner mig inte värdig att ha den som skrivbordsunderlägg..
Kom igen nu .. ladda upp den snyggaste kitebilden ever…
-
augustinsson e inte dumm än dom han e ful på kortet
-
Detta är den garanterat snyggaste bilden.. Lite sne horisont kanske men kolla kiten!!.: Fy fan va snygg. Detta gillar jag och min favvo
-
Coola bilder.. har för mig jag såg en för ett tag sen från samma ställe som där han hoppar över stocken, fast på den bilden var snubben svinhögt upp, om du har den bilden liggandes kvar nånstans hugo så vore jag grymt nöjd för den.
-
upp….. jag ger mig inte … vill ha fler snygga bilder i denna tråden… just nu leder stellans HABO-bild…. i solnedgången som jag har på skrivbordet… e nästan helt säker på att det borde finnas ännu snyggare..
Logga in för att svara.