Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SO i Stockholm imörrn?

  • SO i Stockholm imörrn?

    Publicerad av dr-masse på 30 april, 2006 vid 14:39

    Var tänker folk köra, kul med sällskap när det är lite kallare i vattnet… Torö är lite långt imorrn för mig. Ersta? Lidingö? Näsby Park?

    Förresten – någon som kan lägga in en dump från båtvädret plus (snål som man är…)

    jonasp svarade 18 år sedan 14 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • gurra1978

    Medlem
    30 april, 2006 vid 14:44

    Vi kan inte hålla på att dumpa bilder så här. Det är alldeles för jobbigt. Nu får någon hacker göra ett bra script istället :cool2:

    Så här ser landsort ut på bv+

  • gurra1978

    Medlem
    30 april, 2006 vid 14:46

    och Kapellskär. Bv+ hade rätt idag med. Det känns lovande det här.

  • electric

    Medlem
    30 april, 2006 vid 16:12

    Idag söndag gick i alla fall Skanssundet av. Fullt tryck med 5.0 på 93 l bräda. Lär bli bra även i morgon måndag; ja, kanske bättre ändå i och med vridning från O till SO och med 9-13 m/s (enligt Båtvädret).

  • argulander

    Medlem
    30 april, 2006 vid 17:29

    @Electric]Idag söndag gick i alla fall Skanssundet av. Fullt tryck med 5.0 på 93 l bräda. Lär bli bra även i morgon måndag ja, kanske bättre ändå i och med vridning från O till SO och med 9-13 m/s (enligt Båtvädret).[/QUOTE wrote:

    Det var bra även på Skälåker, idag Valborg, 5 st surfare och 3 kitare, jag körde 7,4 med tidvis väldigt kraftigt tryck, byigt. Klas

  • anders_hoffman

    Medlem
    30 april, 2006 vid 18:14

    Men åter till frågan?? Vilket spot gäller imorrn?? I värsta fall kör jag Söderås Brygga på lidingö, men kör väldigt mkt hellre något bättre och fetare spot!!

  • waterman

    Medlem
    30 april, 2006 vid 18:18

    Drar nog till Österskär(Åkersberga), funkar bra när det är SO.

    Var nere och mätte temp i Trälhavet, 6-7 grader, trodde att det skulle vara kallare.

    /Waterman

  • tsurf

    Medlem
    30 april, 2006 vid 18:41

    Imorgon kör vi vid Erstaviken! Vem e snabbast ????

  • _frippe_

    Medlem
    30 april, 2006 vid 18:57

    Ingen som åker ut till Björkvik imorgon (måndag)?

  • militaren

    Medlem
    30 april, 2006 vid 19:24

    jag drar till Erstaviken. sedan är det bara att hoppas på det bästa.

  • Oregistrerad

    Gäst
    30 april, 2006 vid 23:48

    @Electric]Idag söndag gick i alla fall Skanssundet av. Fullt tryck med 5.0 på 93 l bräda. Lär bli bra även i morgon måndag ja, kanske bättre ändå i och med vridning från O till SO och med 9-13 m/s (enligt Båtvädret).[/QUOTE wrote:

    All right. Imorrrn testar jag skanssundet nån som e på??

    Måste bara nyktra till lite…

  • glen-alpin

    Medlem
    1 maj, 2006 vid 05:40

    Jag tror det blir Kanaha… kanske Hookipa.
    Lite tunt med vind just nu…Annars e de ganska bra!

    //Glen

  • dr-masse

    Medlem
    1 maj, 2006 vid 06:09

    Hö, hö… får väl åka till Kanaha dåra… eller Erstaviken… choices, choices… 🙂

  • glen-alpin

    Medlem
    1 maj, 2006 vid 06:11

    Har du ingen humor idag Masse? Just nu regnar det har, (kanske en lite trost)?

    //Glen

  • dr-masse

    Medlem
    1 maj, 2006 vid 06:17

    He, he… det regnet kom endast för att du började knappra i den här tråden… Funkar Kanaha på sydost, förresten? 😉

    Förresten, på Irland fick vi lite waves (kolla resforumet) i alla fall, så jag är nöjd!

    Hoppas ni får en grym avslutning däröver, snart är du här igen. Och snön är borta, tro det eller ej.

    Kanaha känns lite avlägset, så det blir nog Erstan ändå. Kanske inte Maui direkt, men bättre än Lill-sjön är det.

  • glen-alpin

    Medlem
    1 maj, 2006 vid 06:22

    Tittar man pa Wind Guru sa ser det inget bra ut de narmaste dagarna, men WG har typ inte haft ett ratt sedan vi kom hit.
    Sa jag raknar med en fem sex dagar segling till innan man aker hem.
    Kul att se att 5,8an e det segel som varit minst i vattnet pa denna resa i alla fall. (oj sved den ocksa!!! ;-))
    Har testat hallbarhetan pa Combatmasterna ocksa, an sa lange far dom godtjant! dom e ju hela!

    Ha ett bra sa hors vi nar jag kommmit hem

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SO i Stockholm imörrn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.