Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing södra skåne imorgon: nån som ska ditt?

• södra skåne imorgon: nån som ska ditt?

Publicerad av anonym-anvandare på 12 december, 2003 vid 14:45

undrar om det e fler som ska segla imorgon på sydkusten??
    jag drar till abbekås om det blir SV-lig eller kämpinge med rakt S (prognoser är ännu osamms), det blir antagligen 2-3mtr vågor med nånstans omkring 15m/s! Majmmmie!

aloha
    arnout, S-106

anonym-anvandare svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sinclair

Medlem
    12 december, 2003 vid 14:53

Jag tänkte testa lagunen, Linus skall köra vid falsterbofyren.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 december, 2003 vid 15:01

Hej allihopa!!

Mmm Sinclair har rätt… tänkte testa ett litet ”secret spot” om det blir sydväst, kanske kämpinge om det är syd. Sen är jag lite sugen på att köra freestyle i lagunen. Lite nostalgisk blir man när man snackar om lagunen, har inte kört där på säkert 10 år… men det borde va ett grymt ställe att köra freestyle på!! Är dock rädd att det är lite för grunt där nuförtiden.

På söndag hoppas jag det blir Väst så man kan köra i hemnen!!

Linus, S-19

• sinclair

Medlem
    12 december, 2003 vid 15:13

Om det är för grunt så kör jag nog i kämpinge

• naish

Medlem
    12 december, 2003 vid 15:46

Tjena!
    Jag har kört i Lagunen för två veckor sen och jag tyckte inte att det var för grunt! Om man kör ut ca 10-15m så e det säkert 1 m djupt.Där e grymmmmmmmmmt för en duktig freestylare!//Philip

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2003 vid 10:11

paddy och jag drar till abbekås, e där vid 13.00 tiden!!

aloha
    arnout, s-106

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA