Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker några vindsurfare från Söderhamn

  • richardfb

    Medlem
    5 september, 2013 vid 16:10

    Jag surfar i fjäleviken enånger på sommrarna, inte söderhamn men ganska nära 🙂

  • lars_e

    Medlem
    5 september, 2013 vid 20:55

    Jag har sommarstuga vid Bergviken, där det finns ett par bra ställen. Särskilt “Skogsand-badet” kan bli bra på NV, då jag träffat “bofasta” Söderhamnare där. Så jag vet att det iallafall finns ett gäng riktiga entusiaster där 🙂

  • mikepunisher

    Medlem
    6 september, 2013 vid 09:55

    Jag kanske skulle skrivit lite mer om varför jag söker vindsurfare från Söderhamn. 🙂

    Vi har hittat en kitebräda som vi starkt misstänker att en surfare från Söderhamn äger. Han vindsurfar mycket och har precis testat på kite o köpt utrustning. Vet att vi träffade dem på orn i Söderhamn för några veckor sedan och då tappade de en bräda som nu är återfunnen.

    Men som sagt, vi känner inte dem och hoppas de kan se detta och kontakta oss så de kan ev få sin bräda om de kan beskriva den korrekt.

    Men skogsandsbadet har vi kört på när det blåser NV. Lite krångligt med kite där men det funkar. Träffade på ett par söderhamnare där som vindsurfade också. Säkert de entusiaster du pratar om. Den jag misstänker äger brädan har vindsurfat i 20 år.

    Jaja, hoppas de ser detta inlägg.

    Tack.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker några vindsurfare från Söderhamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.