Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sökes: Göteborgare på kitehumör…
-
Sökes: Göteborgare på kitehumör…
Publicerad av nn4an_mike på 5 maj, 2005 vid 10:15Tja ..
Var e ni idag ?
Jag har en plats i bilen om nån vill hänga med på en vindjaktsexpedition.. Vi återvänder till staden vid skymningen//
Mickenn4an_mike svarade 20 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
om ni vet någon som e ute idag får ni gärna avslöja var…. jag vill inte vara själv på spoten eftersom jag bara e inne på andra säsongen och känner att jag vill ha publik när jag råkar ut för nåt
//
Micke -
Lika bra att avakta ett tag, verkar som det kommer blåsa upp i eftermiddag. Verkar blåsa mer norrut, kanske stora höga kanske skulle funka bäst.
-
Idag e det rak västlig som gäller
och en ny resa till Bäng… Jag var förbi Rågelund igår.. när det inte båste och fick se världens lägsta lågvatten… faktum är att havet var borta, nån hade varit där och snott allt vattnet Jag tror att det kan röra sig om ett nytt superhemligt statligt projekt att bygga en ny danmarksförbindelse .. så det stället går bort..
Hoppas jag stöter på nån i Björkäng
Mvh
NN4AN_Mike -
Snackade just med en local från björkäng camping som förtäljde att det e massvis av färgglada kites på himlen därnere…
Nu e det sista chansen om någon, vemsomhelst, vill ta den lediga platsen i bilen som går från Gbg till Björkäng..
Slå en signal på telnr 0737-838186
jag drar kl 13.40
Mvh
Micke
Logga in för att svara.