Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sommar med flickvän!!!
-
sommar med flickvän!!!
Publicerad av kristjans på 26 maj, 2006 vid 19:30Dom här grabbarna visar hur man skal kombinera olika interessen inför sommaren.
Kann säkert rekommenderas till vindstilla dagar..gh0st svarade 18 år, 4 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
jaha så nyss va det kitande flickvän man skulle ha nu ska hon dessutom ha häst… det blir inte lättare direkt..
-
Snacka om hästkrafter….
kristjans wrote:Dom här grabbarna visar hur man skal kombinera olika interessen inför sommaren.
Kann säkert rekommenderas till vindstilla dagar.. -
Ric wrote:jaha så nyss va det kitande flickvän man skulle ha nu ska hon dessutom ha häst… det blir inte lättare direkt..
Fixa en rik istället så hon kan köpa en stor båt att dra med istället 😉
-
jezaja wrote:Fixa en rik istället så hon kan köpa en stor båt att dra med istället 😉
lr fixa fler hästar och häst tjejer…………
😀
-
Jonaish fixa bort din sjukt långa signatur, den är riktigt irriterande.
-
bättre så här:
jezaja wrote:fixa bort Jonaish med sin sjukt långa signatur, han är riktigt irriterande. -
Ric wrote:jaha så nyss va det kitande flickvän man skulle ha nu ska hon dessutom ha häst… det blir inte lättare direkt..
Kajtande flickvän suger rojfa.
-
Pepä wrote:Kajtande flickvän suger rojfa.
ajaj, bitter..
har kört på snö efter häst – det e grymt!! kul att bygga små kickers och annat kul – man kommer fram överallt med häst. Rekommenderas
-
Bitter? Nä det tror jag inte, har alltid sagt att det suger från första dan jag kajtade.
-
lafleur wrote:Snacka om hästkrafter….
du vet att de e frislag på den..
-
ja säger bara…. Och….
nä men …. walle daa…. är de andra barnen dumma mot dig… 😀
fick du inte va med å leka i sandlådan kanske….?!?!
sluta gnäll…… för fan… ni är bara så avundsjuka på mig……;)
Logga in för att svara.