Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sommar planer

• Sommar planer

Publicerad av anonym-anvandare på 18 januari, 2004 vid 21:37

Jag kom pecis på en sak, hur många är det som ska till portugal i sommar och kombinera kite semester med fotbolls EM?
    Det vore ju kul om alla kunde träffas där nere och ha en liten fest eller?
    M.V.H /MKG

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • hengo

Medlem
    18 januari, 2004 vid 21:50

fotboll/hocky/innebandy är för pojkvar
    – SKATEBOARD/KITEBOARD ÄR FÖR MÄN!!!

• psychonauten

Medlem
    19 januari, 2004 vid 08:10

Jo vi är 3-4 st som ska ner, under semestern, vi ska INTE se på fotboll! smile.gif Ska köra ner med husbil.

/R

• anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2004 vid 14:59

Heps!!

Vi er 3 der skal til EM…vi har billetter til DK-SWE, DK-ITA og quarter finals (Nr. 2 gruppe C.)

de andre kiter ikke, men jeg tager mit gear med…

Hvor skal i bo??

Vi tænker lidt på at rykke derned i min surfbus, men eftersom låsene ikke fungerer, skal jeg enten købe hänglås og popnitte den fast, eller tømme bussen for kitegear…

Vi får eventuelt billetter til Swe-ita, Swe-bul …det afhænger af om vores connection i fifa kan fixa…

Myggen, 040-236212

• anonym-anvandare

Medlem
    19 januari, 2004 vid 15:01

Svar till:

[/ QUOTE ]

….fuck dig hengo.. 🙂 … hvad er der galt med fodbold med dejlige danske roligan-piger, pølser og dansk pilsner???
    /Myggen

• psychonauten

Medlem
    20 januari, 2004 vid 11:06

Svar till:

Heps!!

de andre kiter ikke, men jeg tager mit gear med…

Hvor skal i bo??

Myggen, 040-236212

[/ QUOTE ]

Vi ska börja i Porto (norra portugal), sen röra os lite neråt.
    Vet ni vilka datum ni ska iväg?
    Är det et svensk telefonnumemr ?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2004 vid 11:55

Vi är i porto/guimares nästan hela tiden…

Ja, det er et svensk nummer…jag bor i mmö, och dom 2 andra som ska dit är svenska…

Någon aning om det finns feta surfstrandar i porto/guimares??

• psychonauten

Medlem
    20 januari, 2004 vid 12:12

viana de castello skall ligga i närheten, hade en kompis som bodde där i flera månader. Det skal finnas en del spots med microklimat som gör att det så gott som alltid låser 15+ under sommaren. Beror visst på nåt berg som ligger i närheten. SKa undersöka saken närmre!

• hengo

Medlem
    20 januari, 2004 vid 12:45

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

….fuck dig hengo.. 🙂 … hvad er der galt med fodbold med dejlige danske roligan-piger, pølser og dansk pilsner???
    /Myggen

[/ QUOTE ]

ööh, dedär förstod jag inte men smile.gif fotboll är så jävla överskattat! 😛

• anonym-anvandare

Medlem
    20 januari, 2004 vid 13:26

Jag funderar på att bila ner eftersom jag behöver en bil där nere, skall vara där från typ 14 juni och ca två månader framöver. Är lite osäker om man skall investera i en billig surfbuss eller inte, kan vara lite jobbigt att ta audi cupén hela vägern dit och tillbaka. Jag skall mest vara i Lissabon området, kanke sticker ner till Algarven en sväng.

M.V.H / MKG cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA