Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söndag på sydliga, vart kör vi?

  • sl0k

    Medlem
    15 oktober, 2011 vid 11:21

    Jag är på! Funkar TT på syd eller behöver man dra sig ännu mer söderöver för att det ska bli bra?

  • jonbl

    Medlem
    15 oktober, 2011 vid 14:04

    Jag är också på! Vet ej var dock…

  • regfellow

    Medlem
    15 oktober, 2011 vid 14:28

    Sydkusten så klart…

  • richard-m

    Medlem
    15 oktober, 2011 vid 19:20

    Lundåkra

  • alohasurfer

    Medlem
    15 oktober, 2011 vid 20:36

    Funderar på Röda Holmen längst ut på Onsala-halvön. Vet inte hur Draget funkar på rak syd annars? Ska trycka på riktigt bra där i morgon efter lunch! Annars tycker jag faktiskt Rågelund funkar riktigt bra på syd! Eller kanske man skulle kryssa sig ut till Eneskär? Norr om Götet annars kanske, eller ute i skärgården? Kom igen nu gubbar, fantasi! 🙂

  • regfellow

    Medlem
    15 oktober, 2011 vid 21:36

    Jag skulle säga att antingen Parkvägen eller strandbaden skulle funka. Flommen och skanörs hamn är kanske ett alternativ, men dock risk för offshore. LA e fint det med, men imorgon blir det sydkusten!

  • magnuzon

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 07:34

    Har du provar röda holme?
    vet du om det finns några bra riggytor där?

  • alohasurfer

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 07:42

    Hade jag kunnat ta mig så långt idag Regfellow så hade jag lätt varit på, har hört att det ska va grymt bra där nere och har länge velat testa spots runt habo ljung bland annat!
    Magnuzon, jag har inte testat Röda Holmen, det finns med på spotguide.kicks-ass och där står att det är lite svårt att launcha. TT eller Åsa badstrand ser ut som dom säkraste korten idag!

  • fred_adern

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 07:45

    nå, hur ser det ut med vinden? vad tror ni blir bäst, parkvägen alternativt landskrona?

  • jonbl

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 08:23

    Jo, TT eller Åsa verkar vara dom säkra korten. Ungefär vilken tid satsas det på?

  • alohasurfer

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 08:59

    Det ser ut som det börjar bralla på från kl 12 så om man satsar på att va vid TT då? Blåser det för lite där så drar vi ut till Åsa! Är det en plan?

  • magnuzon

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 09:12

    Det låter som en bra plan, jag dyker upp i TT fast det blir nog snarare framåt ett tiden.

  • jonbl

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 09:13

    Jag har tyvärr ingen chans att var där förrän tidigast 14 🙁
    Blir inte av idag för min del, får bli en annan gång.

  • alohasurfer

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 10:04

    Det är lugnt Jonbl, det ska blåsa bra hela eftermiddagen!! 🙂 Här är mitt nummer om du vill komma ut senare 0736 251352

  • alohasurfer

    Medlem
    16 oktober, 2011 vid 10:06

    Magnuzon, jag kommer nog också va där framåt ett som först. Söndagförmiddagar går trögare än man tror 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söndag på sydliga, vart kör vi?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.