Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söndag regn & rusk & kuling NordOst Gottskär?

• Söndag regn & rusk & kuling NordOst Gottskär?

Publicerad av anonym-anvandare på 16 oktober, 2004 vid 07:45

Ser bra ut! Nån som ska ditt eller? Funkar bra på nordost vet jag.
    Hoppas man inte behöva vara där själv!!!!!!!!!!!

mattap svarade 21 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • tdk

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 08:43

INte omöjligt att jag dyker upp.. Men funderar lite på sjön Mjörn med.. Bor 5 min därifrån.. Funkar helt ok på NO. Eller ja. Inte sämre än något annat på västkusten.. crazy.gif

• ola_p

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 08:50

Svar till:

INte omöjligt att jag dyker upp.. Men funderar lite på sjön Mjörn med.. Bor 5 min därifrån.. Funkar helt ok på NO. Eller ja. Inte sämre än något annat på västkusten.. crazy.gif

[/ QUOTE ]
    Uddevalla, sunningen kan vara helt grymt på ONO ge och ta några grader… Fast det är väl lite långt att åka om man bor i göteborg dock… Tyvärr missar jag söndagen då jag åker till stockholm två veckor framöver… frown.gif

• danneman

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 11:00

Funderar på Sillvik!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 11:45

Har aldrig varit vid Gottskär. Var parkerar/riggar/seglar man där?

/e

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 15:17

Parkera i hamnen! finns gräs att rigga på och det går att ta på sig dräkten i inomhus (Toa&dusch)finns en båtramp där du gå i vattnet(halt)
    Finns ett fik med färsk kaffe och bullar smile.gif tongue.gif
    Alltid massa söndags promenerare som undrar om det inte är kallt osv wink.gif
    Funkar fint på nordost.
    /ses

• mattap

Medlem
    16 oktober, 2004 vid 23:17

vad blir det nu?har haft uppehåll mad.gif på 2 månader nu så det vore rätt gött med lite surf i morgon. Gottskär eller Sillvik eller blir det nåt annat?

Hoppas se några bra svar när jag vaknar imorgon!

/Mats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA