Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söndagen i Skåne

• Oregistrerad

Gäst
    12 maj, 2007 vid 08:51

@gurra1978 382590 wrote:

Finns det någon chans att få segla i bra vågförhållanden på sydväst hos er på söndag? Var ska man åka?

Löderups strandbad, Ystad. Hardcore. Side-shore. Launcha från Kungahövden, mellan campingen och hamnen.

http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=yp&advert_code=66892187&search_word=l%F6derups%20strandbad

• fng

Medlem
    12 maj, 2007 vid 15:32

Ser väl inte ut att bli så himmla mycket vind här nere imorrn dock, eller?

• gurra1978

Medlem
    12 maj, 2007 vid 16:22

Tack för tipset om Löderups strandbad, det ska jag testa någon gång men som det ser ut nu så blir det inte imorgon.

• nisse-turbo

Medlem
    12 maj, 2007 vid 19:01

Här brukar (de få gånger det blåser v när jag är nere på sommarn) jag launcha. Ok parkering och vågorna vrider in lite extra runt sten-pirerna som går ut. Brukar bli riktigt fin vågridning redan vid 8m/s. Men med så lite folk som det brukar vara, så måste det ju finnas bättre ställen på sydkusten:smile: Så åk inte hit…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA