Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SP katalog från 2000

• Knatte

Gäst
    11 januari, 2004 vid 12:34

Är det något speciellt du är ute efter?? Att scanna in hela katalogen, blir lite mastigt crazy.gif
    Men jag har katalogen och kan säkert anstränga mig lite ifall du bara preciserar lite bättre. smirk.gif

• eriksson

Medlem
    11 januari, 2004 vid 12:37

Haha! jo, de kan nog bli lite jobbigt. smile.gif
    Är ute efter Skate 62

• jonasp

Medlem
    11 januari, 2004 vid 13:35

Fanatic har ju det bästa arkivet. Bild o info på allt från 2000 o framåt.

MODEL SKATE 262
    Length (cm) 262
    Volume (ltr) 96
    Width (cm) 58.00
    Weight (kg) 6.80
    Technology Custom Double Sandwich / Carbon Kevlar
    Fittings Maui Fin Co., Freestyle 27
    Sail 5.00 – 6.20
    00-su4-skate262.jpg

• eriksson

Medlem
    11 januari, 2004 vid 14:22

Ja, har kollat där förut, men jag tänkte att det kunde vara kul och se vad SP skrev om den.

• jonasp

Medlem
    11 januari, 2004 vid 14:27

”Planar tidigt och är fantastiskt bäst i viken på alla sätt och vis. Bästa brädan vi någonsin satt våra fötter på (tillsammans med alla andra i katalogen förstås).”
    Det e mitt tips om hur det står. Försök hitta ngt test istället för det brukar inte stå så mkt i SP katalogen.

• eriksson

Medlem
    11 januari, 2004 vid 14:29

Hehe! sant!.. jag har redan tester,som sagt tyckte jag bara att det skulle vara kul att se vad de stog.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2004 vid 14:40

Tyska SURF har en mycket utförlig test. Deras tester är INTE köpta även om det ibland påstås det bl a här på konfen. Deras sätt att mäta volym är också intressant eftersom de alltid trycker ner brädorna i en tank och då (Archimedes princip) får exakt rätt volym. Jag påminner mig att SURF var positiva till Skate.
    Mvh

• kalabra

Medlem
    11 januari, 2004 vid 15:30

Sp skriver:
    ”Fanatic freesyle linje ”Skate” är två helt nya bräddesigner.
    Tilsammans med teamrider Goya och Randle har man tagit fram två designer av freestyle brädor som ger tidig planing, kontroll i manövrar och ger dig möjlighet till ”Big Air”
    Priset för den då var 9999:-

/fd Sundsvalls surfare!

• eriksson

Medlem
    11 januari, 2004 vid 15:32

Åfan! ingen som vet vart man kan hitta test på skaten? Jag har ett test, men de skulle vara kul att titta på lite fler.

• nordgren

Medlem
    11 januari, 2004 vid 16:33

Svar till:

”Planar tidigt och är fantastiskt bäst i viken på alla sätt och vis. Bästa brädan vi någonsin satt våra fötter på (tillsammans med alla andra i katalogen förstås).”
    Det e mitt tips om hur det står. Försök hitta ngt test istället för det brukar inte stå så mkt i SP katalogen.

[/ QUOTE ]

Haha ja är det inte ortoligt att i stort sätt alla deras brädor är testvinnare och trendsättare? Även brädor av samma kategori är det. smirk.gif
    Får inte riktigt ihop det. tongue.gif

• Knatte

Gäst
    11 januari, 2004 vid 18:17

Då kommer det här grin.gif
    men du har ju redan fått innehåller berättat för dig..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SP katalog från 2000

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.