• rambo_johnson

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 01:42

kör TAP teh Tablas Choice… 2x32kg

• mcdplb

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 05:14

Flög Spain air förra sommaren (till fuerteventura) med en Cabrina bag typ ”Golf med hjul” Packade kläder tillsammans med kites och bräda. Allt vägde 19,8 kg. Pratade med incheckningen på Arlanda och berättade att jag hade ”Kläder,Drakar och en ”vattenskida” i min ”väska” eftersom väskan vägde mindre än 20kg (vilket man fick ha med sig) och att den inte var bredare än 1m (är ca 50cm) så gick det bra. (Den är 180cm lång) Så nedresan var OK. Jag skulle dock be dem att skriftligen säga OK till hemresan om väskan har samma innehåll. När jag skulle hem så blev det diskussion vid incheckningen, men efter ett samtal till incheckningen på Arlanda så fick jag även hem grejorna utan extra kostnad. FAST SOM SAGT JAG HADE BARA DENNA VÄSKAN!!!

• rambo_johnson

Medlem
    4 oktober, 2005 vid 14:45

varför har du en 180 väska?

allt under 140 går utan problem

• mcdplb

Medlem
    5 oktober, 2005 vid 03:14

Jag hade en 173cm Brunotti Dragon med mig förra året, därav väskans längd. Jag håller med, hade jag haft en kortare bag så hade den trillat igenom mycket lättare. Fast som sagt jag fick ju även den ”långa” med mig med ”rätt argument” smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.