Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Speed eller courseracing i umeå

• Speed eller courseracing i umeå

Publicerad av hassespeed på 16 maj, 2009 vid 18:42

Hej!

Jag har mest kört i inlandssjöar men är nyinflyttad till umeå, Det verkar ju finnas lite kitare här, men vart håller ni till? Jag kör mest speed, är det någon annan som håller på? Finns det någon klubb?

/ Hans

langens_kite svarade 15 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • sourra

Medlem
    16 maj, 2009 vid 19:57

Kolla med Hengo. Det ryktas att han har köpt sig en GPS.

• jonty

Medlem
    16 maj, 2009 vid 20:18

Jag kommer hänga i Skellefteå i sommar men kommer försöka åka runt lite… Rätt grön på det här men ska köra hårt så man är ute utan problem i sommar… höga mål… mjo hehe.

• mikhogl

Medlem
    16 maj, 2009 vid 22:07

Jepp! kolla med Hengo som sagt! Lillskärsudden är bästa spoten.

• hengo

Medlem
    19 maj, 2009 vid 22:07

lillskärsudden är bäst, sörmjöle, sydväst till sydost funkar bra. Finns även fler spots men dom är sådär. Ingen klubb

ring om du undrar nåt! noll sju tre – nio åtta tre, arton sextio

• skotten

Medlem
    20 maj, 2009 vid 00:08

lucky the foreighners dont understand that or you would be getting whores and cabrina riders calling you all night…

• chrilleg66

Medlem
    20 maj, 2009 vid 14:39

http://spotguide.kicks-ass.net bra sajt försöker hålla den uppdaterad på spots runt Ume

• hassespeed

Medlem
    20 maj, 2009 vid 16:14

Grym site! finns ju flera spots ju! Till vilken åker kitegänget i morgon? Om någon vill åka med mej så har jag bara plats med en passagerare i epan, men det rymms ganska mycket på flaket. Vilken tid åker vi?

• langens_kite

Medlem
    20 maj, 2009 vid 22:01

Verkar bli tunt med vind

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Speed eller courseracing i umeå

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.