Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Speed i Höllviken!
-
Speed i Höllviken!
Publicerad av Oregistrerad på 18 oktober, 2007 vid 17:46Speed i Höllviken!
Helt underbart i Höllviken i dag. NNV jämt å bra tryck i 6,3:an. Ganska små vågor med stort avstånd å plattvatten i mellan!
Lyckades få upp mitt average över 30 knopp med min Z-ride 120, undrar hur fort den egentligen kan gå!?alexxx svarade 17 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Härligt Alex. Grattis!!! :cool2:
Nu får man ligga i för att hänga med dig. Hoppas min nyinköpta iSonic 87 kan fixa det.
Höllviken verkar mer och mer lovande. Hoppas vi kan få lite värme tillbaka så man kan testa. Det är ju kallt ute. brrrr….
-
Härligt att se att seglet gör nytta ;-), imponerande att du med så stora prylar gjort så fina tider. Du har ju inte kört speed så många gånger heller om jag inte minns fel.
Grattis in i 30-klubben Alex
-
Suveränt Alex!! Jag är mäkta imponerad, grattis! ”Skit att missa en sån fin surfdag”, tänkte jag när jag tittade ut från fönstren i konferensrummet… så det var ju bra att du fick njuta av den i alla fall.
-
@Klang 423116 wrote:
Förresten Alex, var körde du?
Alex går i vid parkeringen i Höllvikenbukten där man brukar hoppa i har jag för mig. Sedan surfar han upp mot vikingaborgen och Lilla Hammar eller vad det heter. Där vi snackat om att speeda tidigare.
Rätta mig om jag har fel Alex.
-
Tackar tackar!
David, du får ta 7,6:an med dej till Höllviken nästa gång du e här!
Jonas, jaså ny bräda GÖTT! Då ligger du nog snart före mej igen, å nä de e inte kallt, de bara känns så!
Du måste ju ut å testa din isonic 87:aKlang, Nä jag fick ju mitt återfall föra sommaren. Ja de e otroligt att den billigaste surfprylen e mitt otroligt sköna VX 6,3!
Hur gammalt e de egentligen?
Ska försöka bifoga en bild på mina speed spots!Axxelerator, trist att du missade, men snart kommer väl höstvindarna igång så man slipper ta ledigt för att surfa.
Alex!
-
Fredag/lördag ser ju hyggliga ut 🙂
Finns det några stenar eller annat att se upp för på dessa stället, sist jag seglade där var typ 1991 så det var ett tag sedan… -
@tobhed 426750 wrote:
Fredag/lördag ser ju hyggliga ut 🙂
Finns det några stenar eller annat att se upp för på dessa stället, sist jag seglade där var typ 1991 så det var ett tag sedan…Kan finnas sten om man kör för nära stranden vid vikinga borgen, men de e överlag ganska grunt med ojämn botten på bägge ställena, så man får kryssa runt lite å känna sej för!
Vi kanske ses på lördag om prog håller sej!
Logga in för att svara.