Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spontan grillning, årsstämma Hbg Kitestrand

• Spontan grillning, årsstämma Hbg Kitestrand

Publicerad av nilsson på 27 juli, 2006 vid 11:40

Var med och påverka framtiden på Kitebeach Hbg, kanske lite ”spontan”grillning efter!
    Plats: Kitebeach
    När: 2/8, kl. 20.00
    Kommer även att upprätta ett medlemsregister, stadfästa stadgar etc.// Mvh Bengt N

larssa svarade 18 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • eagletech19

Medlem
    27 juli, 2006 vid 16:44

Tjenare:laugh:
    Kom nu ner och deltag om ni vill vara med att ändra planerna att slopa kitebeach efter nyår.
    10 personer ska inte få förstöra för oss även om dom är ordförande med vänner i ett byalag i Lilla Rydebäck.
    Vi har sett hur dom t.o.m frekvent badat mitt bland oss bara för att vi ska bli förbannade eller ta till ord som dom ska ta till sin fördel.(Men icke):smile:
    Dom har nu gått ner sig på en nivå av 5 år och dom ska vara ett föredömme i Rydebäcks byalag:confused2:
    Man tror inte det är sant när man sett det med egna ögon,att vuxna beter sig så.
    Så var vänliga att maila oss eller kom för att träffas på Helsingbors kitebeach:grin:
    Välkommna
    //Roger

• nilsson

Medlem
    27 juli, 2006 vid 20:08

Ev. grillning tages dock med Larssa! Ni kan skicka ett pm till honom på steffo!

• hbgkitare

Medlem
    27 juli, 2006 vid 23:05

Jag kommer givetvis och ger mitt stöd för en Kitebeach nästa säsong!

Mvh
    Marcus Carlsson

• magnus78

Medlem
    27 juli, 2006 vid 23:35

Hej!

Jag med! Klart vi skall behålla kitestranden och den gemenskap och trygghet som det medför.

/Magnus

• fesen

Medlem
    28 juli, 2006 vid 00:41
    eagletech19 wrote:
    Tjenare:laugh:
    Kom nu ner och deltag om ni vill vara med att ändra planerna att slopa kitebeach efter nyår.
    10 personer ska inte få förstöra för oss även om dom är ordförande med vänner i ett byalag i Lilla Rydebäck.
    Vi har sett hur dom t.o.m frekvent badat mitt bland oss bara för att vi ska bli förbannade eller ta till ord som dom ska ta till sin fördel.(Men icke):smile:
    Dom har nu gått ner sig på en nivå av 5 år och dom ska vara ett föredömme i Rydebäcks byalag:confused2:
    Man tror inte det är sant när man sett det med egna ögon,att vuxna beter sig så.
    Så var vänliga att maila oss eller kom för att träffas på Helsingbors kitebeach:grin:
    Välkommna
    //Roger

Alltså…seriöst….ta med videokameran….

• eagletech19

Medlem
    28 juli, 2006 vid 00:47

mm
    Håller med men om dom fortsätter så är dom nog snart något randiga 😉
    Men detta är och har blivit förbannat bra för alla parter.
    Mvh Roger

• marcel_101

Medlem
    28 juli, 2006 vid 09:03

jag kommer, å äter upp era korvar

• larssa

Medlem
    29 juli, 2006 vid 14:41
    Nilsson wrote:
    Ev. grillning tages dock med Larssa! Ni kan skicka ett pm till honom på steffo!

I know nothing, but I’ll be there!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spontan grillning, årsstämma Hbg Kitestrand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.