-
spots runt Härnösand
Jag har nyss flytta upp till Kramfors, är de nån som brukar segla runt Härnösand eller känner till några bra spots!?
MVH björn
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › spots runt Härnösand
Jag har nyss flytta upp till Kramfors, är de nån som brukar segla runt Härnösand eller känner till några bra spots!?
MVH björn
De har ju en seglar klubb på härnön, det är typ en badstrand nedanför klubben. Där borde det funka vid o,no,nv,n.
/björn
Fråga efter Sälsten så kommer du till seglarklubben. Där är det sand närmst stan och sedan stenstrand. Borde funka på nämnda riktningar.
Vid sydlig vind kanske Nickebo (Södra sundet) kan vara ok. Åk mot Vårdkasen (berget med skidbacke), sväng av åt höger mitt i långa backen. Följ vägen fram till ett Villavillekulla-liknande hus. Ett alt vid sydlig vind kan vara att rigga bakom sjukhuset?
Bra riggytor på alla tre ställena.
Annars får du väl prova älven!
Tja! Jag är i Härnösand nu, och några veckor framöver …
Skicka ett mail om du ska ut i Härnösand!
Du kan skicka ett ändå, så kan vi höras när det blåser!
forza98@yahoo.com
/ Mats
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › spots runt Härnösand
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.