Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › St: Peter Ording
-
St: Peter Ording
Publicerad av gadget på 24 augusti, 2008 vid 15:19Här är några bilder från St: Peter.
Tyvärr har vinden inte varit så bra än men stranden är enooooooooorm.
Tyskarna pratar som vanligt oklanderlig och perfekt engelska och har bara nyttig mat att erbjuda… 😀Bild 1: En liten del av den kilometerlånga stranden
Bild 2: Lek med barnenoch speciellt till Pjoter och de andra flygsmurfarna som stormtrivs i 2 m/s.
Bild 3: En ny inriktning från flysurfer, kite-ballong-djur.
skotten svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
awesom!! Nacho doesnt look bored!!! Where are you guys staying, there is a whole bunch of us coming down thursday and friday to support Mike, is it cool to just set up tents on the beach?
-
skotten;493567 wrote:awesom!! Nacho doesnt look bored!!! Where are you guys staying, there is a whole bunch of us coming down thursday and friday to support Mike, is it cool to just set up tents on the beach?
Great! You´ll have a blast here with all the no-english-speaking-germans… :laugh:
I´ve no idea about the tent, no ”allemansrätt” here!And don´t forget my t-shirt Tony Tiger! :tongue:
-
jag o kalle har nog en plats över i vår bil om nån e sugen.. planerar att åka upp tors morron
-
Sjuka bil jävla skit.. Skulle varit där i lördags men min jävla topp har gått på bilen. Hmm hoppas på imorgon… Men hur fan kan jag ha tio poäng när jag inte ens har kört Course racingen??
-
Haze, you can ride with me if you can get friday free mate.. surfer-naish-love
-
Yes it is. Not so fun to borrow a car and go to St: Peter and then back with the car here to leave it 😉
-
ahh man.. but you cant stop thinking about the 09 stuff can you?
Can you not get someone else to drive it to sweden, take the train to germany and I drive you home?
Logga in för att svara.