Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stackars som måste stanna i skåne

• stackars som måste stanna i skåne

Publicerad av tomw på 2 november, 2007 vid 19:42

shit,

låter skit kul att åker till Varberg- men andra halvan har ”jour” och måste kunna vara hemma inom 30min om hon få en donator.

Blir tvungen att hålla mig i skåneland, kommer någon annan att vara kvar imorn?

Har det kul bröder.

TW

tomw svarade 18 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • hovang

Medlem
    2 november, 2007 vid 20:20

Jag är kvar Tom och det ser ut att bli fint Habo väder. Kom dit så kan du testa Rev:en.

• skejtar_henke

Medlem
    3 november, 2007 vid 01:50

jag fredde och lidde kommer till habo när vi har vaknat…

• luuddee

Medlem
    3 november, 2007 vid 08:26

kommer bli najs fett i skanöörör

• luuddee

Medlem
    3 november, 2007 vid 08:26

demo på nya 2008 eh wave 11kvm..

• anr

Medlem
    3 november, 2007 vid 08:42

Kommer till habo vid 12!

• stellan

Medlem
    3 november, 2007 vid 09:55

Ill be da – 12.00, habo

• skotten

Medlem
    3 november, 2007 vid 11:01

hi guys, its really goddam windy up here!, awesome spot…

Miss you all down there…

• tomw

Medlem
    3 november, 2007 vid 19:10

Det verkligen kul ida på Habo- Kul att träffa alla igen- det var 2 mån sist…
    Bra ramper längre ut- alla ni andra stannade inne i platt vattnet- tack för det.

Martin- tack för försket på Rev´n-9a. Vilken kraft i den- kom inte ens ut- hade killen släppt mig på stranden hade jag varit fluggskit på kiosken. Vill gärna prova igen när du ordnat det med Anders-

TW

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA