• aka_kalle

    Medlem
    18 november, 2006 vid 23:23

    hur är det med han? e han funkis igen?

  • weeboy

    Medlem
    19 november, 2006 vid 01:08
    Fifi wrote:
    Hyllning till Johan W som inte längre kan torka sig i arslet efter han gjort nummer 2…

    Så länge det finns toa papper så 😀

  • mjersen

    Medlem
    19 november, 2006 vid 09:36
    AKA_KALLE wrote:
    hur är det med han? e han funkis igen?
    gipset på ena tassen e borta, men det andra ska han ha i 5v till.. har du inga feta bilder från Nz kalle??
  • aka_kalle

    Medlem
    19 november, 2006 vid 23:15

    här är ne bild på den lilla spotten vi hittade, hoppas komma till ragland om 10 dagar eller så och då jävlar, sök lite på det, det verkar riktigt gott.

  • aka_kalle

    Medlem
    19 november, 2006 vid 23:16

    gurra filmade lite ska se om han fångade nått eller om han bara filmade höjdtagning och draken

  • fifi

    Medlem
    20 november, 2006 vid 02:20

    gött Kalle! Har du en ny kite? Ser nice ut…

  • gh0st

    Medlem
    20 november, 2006 vid 06:26

    Ja, den rackarn köpte en rebel.

  • mjersen

    Medlem
    20 november, 2006 vid 12:14
    AKA_KALLE wrote:
    här är ne bild på den lilla spotten vi hittade, hoppas komma till ragland om 10 dagar eller så och då jävlar, sök lite på det, det verkar riktigt gott.
    jag tror jag hatar dig. =), ser gött ut mannen
  • gh0st

    Medlem
    20 november, 2006 vid 14:42
    SimonEBurgess wrote:
    Tråkigt att höra Johan. Den första människan som hjälpte mig när jag började leka i Sverige. Hell Johan, Kite-martyr!
    Det var så jag lärde känna Johan jag med. Första gången jag träffar killen o han offrar en timma underbar vind för att ge tips och gå igenom en främlings (mig) linor så att allt ser rätt ut.
    Creds som fan.
  • skotten

    Medlem
    20 november, 2006 vid 17:03

    Yeah Johan has made the atmosphere at the beach what it is, if I was a female, I would……….:p

  • bresky

    Medlem
    20 november, 2006 vid 17:19
    AKA_KALLE wrote:
    här är ne bild på den lilla spotten vi hittade, hoppas komma till ragland om 10 dagar eller så och då jävlar, sök lite på det, det verkar riktigt gott.

    nelson på norra sydön kan nog vara ganska gött om det blåser nordväst eller liknande. det borde bli massor med platt vatten där, om det nu är det man vill ha. finns ett ölbryggeri där man kan gå tur på och dricka öl också, om det inte blåser 🙂

  • lars_m

    Medlem
    20 november, 2006 vid 17:34
    gh0st wrote:
    Creds som fan.

    Wörd

  • aka_kalle

    Medlem
    20 november, 2006 vid 23:17

    gott ska spana in nelson ocksa da, bokade farga till nordon till den 30nov da borjar kitandet pa alvar. fan martin verkar som ni fatt mer surf an mig nu ju sa hata mig inte riktigt annu, det blir varre

  • weeboy

    Medlem
    21 november, 2006 vid 21:10
    skotten wrote:
    Yeah Johan has made the atmosphere at the beach what it is, if I was a female, I would……….:p
    Why shouldnt you? who knows what he prefers anyway 😀
  • skotten

    Medlem
    22 november, 2006 vid 14:11

    LoL to be honest I am surprized that he doesnt let his fan club of chicks from Lund come down the beach and watch him…. Besides.. he is waay outta ma league LöL!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.