Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stänger av sig…
-
Stänger av sig…
Publicerad av anonym-anvandare på 26 maj, 2001 vid 16:23Min Nokia 6110 stänger ibland av sig när jag har den i fickan eller plötsligt när jag trycker på en tangent, vad är det för fel? Har nån nåt tips för billig åtgärd?? Kanske inte har så mycket med surf att göra men ändå, känns värt att testa… : )
anonym-anvandare svarade 23 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Låter som glapp i batteriet eller? Jag har haft buntband runt mina mobiler eftersom det har blivit glappkontakt där..alternativ är att limma eller kanske rent utav lämna in den på lagning..
-
Johan!!
Gäst27 maj, 2001 vid 00:59När vi endå är inne på ämnet mobiler tänkte jag fråga om det är någon som har någon erfarenhet om ”Siemens m35i”. Jag fick min igår och vet inte om jag vågar ge mig ut på sjön med den, tror inte att den är lika tålig som ericssons vattentäta men den ska ju klara lite vatten.
-
Haha, min tränare har/hade en sådan och när vi var i kalmar förra helgen å det blåste som fan la den av, den tog in vatten på nått vis när den låg i en ficka, alltså inte särskilt vattentålig, kanske fukttålig men antagligen knappt det. Synd för den e ju minst och fräckast av alla ”vattentäta” telefoner. Köp en Ericsson, den har jag inte hört ett enda klagomål om och den e ju faktsikt svensk
/Emil
-
den stora Ericsson är mest vattentålig enligt test i tidningen MOBIL, men nokian har bäst garantier (1 timme under vatten), medan Ericsson bara har stänk.
/Marcus -
mm mackan det har vi ju diskuterat tidigare att ericsson inte vågar ge mer garanti men att den klarar det, va det inte jonas som stoppa ner den i vattnet och ringde till den??
/Emil
-
Jo att han sedan skulle skaka av vattnet och råkade tappa den så att hela telefonen gick i sönder är en helt annan sak!
/Marcus
-
Johan!!
Gäst27 maj, 2001 vid 21:27Jaja, då skiter jag nog i att ta med den ut på vattnet. Där fick jag för att jag valde den minsta. Fast lite skumt är det ändå, den ser ju ut att ha ordentliga tätningar till batterilucka m.m.
Logga in för att svara.