-
Starboard Carve
Finns det någon i Göteborgsområdet som har en Carve 121 eller 131. Jag är intresserad att kolla in den innan jag ev köper en.
LBj 0703 410964
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Starboard Carve
Finns det någon i Göteborgsområdet som har en Carve 121 eller 131. Jag är intresserad att kolla in den innan jag ev köper en.
LBj 0703 410964
Det är stor skillnad på 121 och 131. Seglar själv 121 men har även en kompis som kör 131 vilken jag provat. 121 funkar att köra stora segel som 7.5 och 8.0 men du kan även köra mindre ner till 5.8 och ladda på hopp med mera. 131 är större och tar ännu större segel men där emot är den inte lika hopp och bumpjumpig som 131. Båda brädorna är mycket trevliga och super följsamma men med lite olika inriktningar. Jag tycker du skall fundera på vilken din mindre bräda är om du har någon eller tänker skaffa en.
Jag har en Carve 121, bor i Linné! Slå en signal om du vill komma och titta! Har bara gott att säga om brädan!
Mvh
Mats 0709-249021
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Starboard Carve
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.