Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Steffo har ju blivit tråkigt?

• Steffo har ju blivit tråkigt?

Publicerad av skejtar_henke på 27 januari, 2006 vid 14:53

Det är bara massa snack om fjolije och vinterkite. Fast det beror väl på årstiden…
    Men skärp er pågar för detta håller ju inte…

jonaish svarade 19 år, 3 månader sedan 11 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • luuddee

Medlem
    27 januari, 2006 vid 15:54

lugnt hinke

• pepa

Medlem
    27 januari, 2006 vid 16:11

Det slutade vara kul för två år sen man.

• sidpiraya

Medlem
    27 januari, 2006 vid 16:28

mög mög mög är vad det är

• zoolander

Medlem
    27 januari, 2006 vid 16:32
    Pepä wrote:
    Det slutade vara kul för två år sen man.
    nu fick du en aloha av mig för det va ju sanningens ord!
  • luuddee

Medlem
    27 januari, 2006 vid 16:37
    skejtar_henke wrote:
    Det är bara massa snack om fjolije och vinterkite. Fast det beror väl på årstiden…
    hittade iaf den här kanske kan liva upp lite Trick: gubbrailey foto: Ludvig Persson, åkare: micke bilatjyv
  • niklas82

Medlem
    27 januari, 2006 vid 16:45

ja det har blivit tragiskt på detta forum.. söker mig osökt till olika substitut för mitt gammla steffo beroende

• sidpiraya

Medlem
    27 januari, 2006 vid 16:57

styleishhhhhh

• skejtar_henke

Medlem
    27 januari, 2006 vid 17:11

Det där var det roligaste jag sett på länge.. Riktigt grymt. Hade inte gjort det bättre själv. Det är vad vi kallar lifestyle… hehehe

• pepa

Medlem
    27 januari, 2006 vid 17:45

hahahahahahahahahahahahaahahahahaaaaaaaaahahahahahahahahaha va ball.

• Kjellorix

Gäst
    27 januari, 2006 vid 21:51

Inte konstigt , här e man ju bara när man inte kan ha kul.

• gogga

Medlem
    27 januari, 2006 vid 21:57
    Kjellorix wrote:
    Inte konstigt , här e man ju bara när man inte kan ha kul.

Jag tror inte du kan ha kul ens när du vill

• Kjellorix

Gäst
    27 januari, 2006 vid 22:06
    gogga wrote:
    Jag tror inte du kan ha kul ens när du vill

Tankar Kellsy Slater’s Pro Surfer, ? spelet ? kul vet ej ?,
    e du här när du kitesurfar, kul multitasking.

Aldrig här när jag har riktigt kul, då skippar jag helt internetskiten.
    registrerade mej, bara för att skaffa info om kite,
    Vindsurf gör jag, sånt pratar jag inte om. hatar vintersport.

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 22:56
    skejtar_henke wrote:

Ååååååååååååååååå………………..

Det är inte steffo som är tråkigt, steffo är lajbannn 😀 (Beroende)

Efter som ni tycker det är lite tråkigt nu kan jag dela med mig lite av de ”hot” pm lr vad man ska kalla det som jag har från en som heter st_mm å achmed här på steffo………………………….
    Jag skrattar fortfarande av hur två nördar i 20-års åldern försöker beställa Widescreen tv å massa skit bara för att ”trodde” att de kunde min IP-adress å sen hade kollat va mina päron hette å skulle beställa varor genom deras namn å hem adress……………….

Henke du tycks ju ha lita tråkigt nu?!?! Det hade jag oxå för typ 1-2 veckor sen.. Men min bror gjorde en sak som jag ville så klart oxå testa å gjorde det,

Nu kommer ni få höra hur det kan gå när man haxar MSN:er weeeeeeeeeeei

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 23:09

En lördag för typ 2 veckor sen fick jag reda på av min bror hur man kommer in på olika personers MSN:er…

Jag kolla lite runt på fjortis sidan lunarstorm för att hitta någon ful liten jävler att jävlas med för jag hade som sagt TRÅKIGT…
    Hitta en kille i typ 20-årsåldern som jag testa på, det va hur lätt som helst att komma in på hans msn på typ 1 min 😀

Så dum som jag är sa jag till en jag snacka med på hans msn att jag softa runt på surfzone och näst dag kom det lite hot mail till min mail här..

1:a mailet jag fick va från achmed

”Hej, hur var det? skulle du ge tillbaka msnen? sökningen gick ganska bra. Du vet samtalet, det var min kompis. Jag fixa numret. Nu vet jag vart du bor och vad dina föräldrar heter. Spårningen gick som smort =) nu vill jag göra affärer.”

Sökningen som de snacka om gick inte ganska bra utan åt SKOGEN nu har det hittat som de ”tror” vad mina päron heter etc… Vilket samtal? Jo de ringde fel familj hahaha STAAABOOOO är va de e…. hahahaha….

• pihlblad

Medlem
    27 januari, 2006 vid 23:15

Gör de roligare då!:wink:

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Steffo har ju blivit tråkigt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.