Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Steffo har ju blivit tråkigt?
-
7:de mailet…
”nicklas johansson, din lilla jävel! Jag har beställt den dära stora tvn du ville ha, plasmatv Jag tycker det är lite dårlig stil att skylla på storebrorsan din. Det enda jag är att få tillbaka min msn och lösenord, sen glömmer vi det här”
Ingen i min familj heter Nicklas Johansson….
8:de mailet…
”bara så att du vet så är du polisanmäld, och du kommer inte att kunna använda min msn så mycket längre, för du blir uppspårad av snuten nu! aja kul att du fick ha lite skojj med den iaf, skulle jag få tag på dig då jävlar!”
Hahahha….Han är riktigt beroende av sin msn, han dör utan den 😀
9:de mailet..
”Jag har inte skickat in någon anmälan än. För ärendet kommer att gå vidare till USA för microsofts godkännande, och det kanske verkar lite överdrivet, men så är de, det är min privata mail… Du behöver ju inte tro mig, men du kan ju ringa till microsofts kundservice och kolla; 08-7525630.
JAG MÅSTE HA TILLBAKS MIN MAIL… Annars skiter jag i hur stort det blir, då polisanmäler jag, för dom instruktionerna har jag fått av microsoft…”Sen fick jag typ 15st mail som det va bara massa tjöt att han gjorde vad som om han fick lösenordet…Efter de mailen om anmälan så sa jag att jag inte svarar på hans mail om han inte va snällare…. Då börja han böööönna, snälla snälla snälla m.m.
24:de mailet jag fick av han.. NU så fattar han va lösenordet är efter att jag har sagt det lite som en gåta 😀
”aja jag ahr fixat allt med hotmail och så nu! så du kan vara lugn åker du skidor eller? twin tips? såg att du var intresserad!? ska upp till trysil nästa vecka”
Åååå sen va allt över………..
-
Jaha, o här tappar du mig ?? varför sjutton skriver du detta och äh vafan jag skiter i bvilket du är fan helkonstig. ingenting har med något att göra eller ??
-
pihlblad wrote:Gör de roligare då!:wink:
Nämen kolla! Där har vi ju herr Pihlblad. Angenämt
-
Kjellorix
Gäst28 januari, 2006 vid 12:19Det här kan muntra upp
Kellsy Slater’s Pro Surfer, kör hårt i piratbukten sen i går kväll, varierande vågor men det tar sej, fritt intång för alla sjöfarare.
vet inte hur men kör på bara 2 små skivor, och man får pröva gratis. -
jonaish wrote:Jag skrattar fortfarande av hur två nördar i 20-års åldern försöker beställa Widescreen tv å massa skit bara för att ”trodde” att de kunde min IP-adress å sen hade kollat va mina päron hette å skulle beställa varor genom deras namn å hem adress……………….
du är ju hatad på riktigt…
-
skejtar_henke wrote:Det är bara massa snack om fjolije och vinterkite. Fast det beror väl på årstiden…
Men skärp er pågar för detta håller ju inte…får väl liva upp med en bild tiii
-
…det har blivit sjukt tråkigt!
tacka vet jag tiderna med ”Mr UDS”(som inte ens hade testat uds) men troligtvis e det en annan som blivit för gammal… men det var faen bättre förr!jag har inte varit inne på hela hösten men visst faen e det ett jevla fjårtisforum nu!?
…och den där ”jonaish” kan väl ändå inte va så jevla trög som han framstår genom det han skriver va?
Logga in för att svara.