Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stenstranden måndag fm?

  • poppo

    Medlem
    11 november, 2012 vid 13:11

    Det kan funka – som vanligt med Torö är det bara att hoppas…
    Siktar på att vara där ungefär samma tid om inget oförutsett händer.

  • oldschool

    Medlem
    11 november, 2012 vid 18:54

    Försöker nog ta mig dig innan 9 om vinden ser bra ut!

  • poppo

    Medlem
    12 november, 2012 vid 13:53

    det sket sig för mig, kom inte iväg. hörde att det vart fint framåt lunch…

  • oldschool

    Medlem
    12 november, 2012 vid 14:03

    jorå..det var trevligt värre med solsken å allt!

  • ola-h

    Medlem
    12 november, 2012 vid 15:39

    Vad tror ni om onsdag?

  • manno

    Medlem
    12 november, 2012 vid 18:10

    Ser lite tunnt ut på yr. Men idag blåste det ju som fan. Ska dessutom bli varmt så in i helvete på onsdag. det skadar ju inte

  • maca

    Medlem
    12 november, 2012 vid 20:43

    Hmmmm, windguru/finder sätter ett go för onsd-torsd. Bäst att fixa barnpassning just in case…

  • challgren

    Medlem
    12 november, 2012 vid 20:45

    Jag tror på ett riktigt bra vrid på torsdag!

    /Christian

  • jesper-b

    Medlem
    12 november, 2012 vid 21:12

    Idag var häcken så full att jag knappt kunde prata (?) men onsdag ser ju rätt ok ut både vad gäller fulla häckar och annat. 9 grader celcius, och en liten fin sydvästbris…

  • ola-h

    Medlem
    13 november, 2012 vid 18:18

    Hmm. Känns lite för tveksamt för onsdagen, eller?

  • jesper-b

    Medlem
    13 november, 2012 vid 20:24

    Nej för f-n, 2 meter på eftermiddagen ÄR bra storlek. Dessutom kan det ju tom bli fin guppa. Jag drar ner efter lunch! /JB

    PS: FI—A! Att jag har föreläsning torsdag morgon. Det kan bli riktigt fint då.

  • ola-h

    Medlem
    13 november, 2012 vid 21:18

    Hmm, Hmmm. Jag har iofs lite längre att åka. Men likaså bokad på torsdag, i alla fall från 13 vilket skulle innebär att jag som längst kan segla till 10 på torsdagen. Kollar onsdagsmorgonprognosen och bestämmer då.

  • svenne

    Medlem
    14 november, 2012 vid 14:44

    Det kommer garanterat att bli bra. Jag tänkte för en gångs skull masa mig ner till stenstrand, men istället valde jag att bryta tummen. Å så har Jeppe föreläsning. Garanterat bra segling imorrn. Grattis Ola.

  • ola-h

    Medlem
    14 november, 2012 vid 16:25

    Aj fan då, Svenne. Själv valde jag att inte bryta tummen och funderar fortfarande på torsdagsmorgonen.

  • jesper-b

    Medlem
    14 november, 2012 vid 18:20

    OK, surfade in i mörkret, rätt smått men ändå tillräckligt för 1a. Kul som f-n dock med lite mindre crowd än vanligt. Dock på tok för lite vind för vågsegling. OM det inte börjar dra ordentligt så är det INGEN ide att åka ner tidigt i morrn för segling. Så vitt jag kan känna i luften och lyssna på träden så är det än så länge rätt stilla, som sagt, jag skulle inte tro det blir något. Om det börjar knaka på innan jag somnar lägger jag in något om det (för Olas skull eftersom det kan vara svårt att avgöra vinde på Torö från trädknak i Örebro)!

    /JB

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stenstranden måndag fm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.