Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing step into liquid: ny surffilm!

• endy

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 07:07

Tror du på bris i klagshamn imorrn?
    Värt att åka för mig?

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 16:09

hej andreas,

det få vi hoppas på, annars kanske sydkusten. Eftersom det inte blåser i klagshamn förrän vid 2 tiden kan du alltid ringa mig på 0708-858357. Jag kommer antagligen att toura rund lite längst kusterna med frugan. Annars är det ju alltid http://www.surfclubklagshamn.org.se/

kolla den sidan vid 12 tiden, blåser det, eller är det ökande så är det lönt att åka (det tar ju bara 2 timmar från halmstad).

• fenan

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 18:04

RIKTIGT PHEEET …

crazy.gif ingen som vet vart man kan tanka surffilmer… crazy.gif

• oskie

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 18:18

hm, så märkligt, det har blåste över 6 m/s (ok, inga extrema vindar direkt smile.gif) i Klagshamn sedan klockan 17 idag… sydliga vindar tydligen?

Drogden
    Klagshamn

Får väl hoppas på lite östliga vindar imorgon…

• skywalker

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 19:44

Ser inte så dum ut. Någon som vet vad det är för låt eller vem som komponerat den i ’the trailer’ delen ?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA