Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sticker till USA i september nån som vill ha nåt?

• Sticker till USA i september nån som vill ha nåt?

Publicerad av gugge på 5 augusti, 2003 vid 10:14

Kanske kan få med mig nåt hem om jag får plats.

Ska till San Fransisco (Santa Cruz)

Först till kvarn.

/H

davids svarade 22 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 10:23

500gr vitt
    1,5Kg kaka

hör av dig så syns vi vid hamnen som vanligt!

• davids

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 11:52

Om det går att få tag på en schyst, BILLIG, nybörjare VÅGsurfbräda typ 7 fot nåt så är jag sugen som fan. Kan ju höra av dig [email protected]

• gugge

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 12:48

Nu är det så att visst kan jag kolla runt lite, inget problem, men vet ni exakt vad ni vill ha och maxpris så är det lättare för mig.

Maila eller ring:
    [email protected] , 070-615 05 77

Tyvärr blir det inget i hamnen denna gång Davids, ledsen för det.

/H

• anonym-anvandare

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 19:27

Kand du fixa Bokstaven U, Bokstaven S och Bokstaven A. Pengar är inga problem… Tack på Förhand…Kompis…

• davids

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 21:16

vfff… vffff va fan!=) Det var inte jag som skulle ha stuff i hamnen! Hur kan du tro det om egentligen skulle jag hålla på med sånt?? I hamnen, e du dum eller…

• davids

Medlem
    5 augusti, 2003 vid 21:16

På Ica kundparkering, visst! men INTE i hamnen, fy fan, dåliga människa

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA