Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stjärnor (läs ej om ni har nåt bättre för er)

• Stjärnor (läs ej om ni har nåt bättre för er)

Publicerad av ian på 5 april, 2004 vid 22:13

Har funderat lite över detta med stjärnsystemet här på konfen, jaja samtidigt som mina egna stjärnor spårlöst försvunnit. Just detta med spårlöst är väl det som jag har hängt upp mig en smula på, man märker bara att stjärnor har försvunnit men man vet inte alltid varför. Skulle vara kul om man fick reda på vad man har gjort som var bra eller mindra bra i ett pm eller kanske tom en funktion i forumet. Detta skulle leda till att man får reda på sina misstag så man slipper återupprepa dem.
    kanske.

För övrigt säger våran fröken att alla har lika värde grin.gif

herodude svarade 21 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • herodude

Medlem
    5 april, 2004 vid 22:26

aah tycker jag med för de3t är jväääldigt jobbigt har fa förlorat två stjärnor på typ en vecka… mad.gif

• ian

Medlem
    5 april, 2004 vid 22:33

hehe, då har du nog inte vart snäll nog wink.gif

stjärnorna betyder ju inte så mycket i det här systemet ändå så var glad att du joinat lowstars exclusive society dit inga femstjärnare är bjudna =P

• herodude

Medlem
    5 april, 2004 vid 22:37

jaa, det är väll meningen att man ska ha så lite stjärnor som möjligt.. eller hur??

• markram

Medlem
    5 april, 2004 vid 23:01

Du har kanske inte smörat ordentligt.
    Ex:om du inte mailar lite bilder till mig så kommer du att få tre brutna fenor i betyg.
    Skämt åsido stjärnsystemet har nog ballat ur lite, tyckte det var rätt så representativt förr.
    Om man är uppriktig, har åsikter och står för sin sak så kan man bli av med fenor. Verkar faktiskt som om jag blev av med en stjärna i samband med initiativet GWC SLALOm CUP.
    Om det är för att någon har för stort segel eller bred bräda vet jag inte , men man kan ju spekulera..

Ordspråket som ingen vågar säga, men många tänker:
    ”För att vara alla till lags behöver man bara hora lite grann”

• herodude

Medlem
    5 april, 2004 vid 23:05

eey WORD gillade vad du skrev så farbror erik klirrade en stjärna åt dig.. laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stjärnor (läs ej om ni har nåt bättre för er)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.