Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stockholm….?
-
Fan! jag hade varit där, om jag haft en mindre j-ävla kite! . Har en 9m2 på g nu. nästa gång det blåser kan du fetinghaja att jag ska med!
/ olle
Sthlms stolthet: http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=147527&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
-
Sluta med sånna diviga inlägg Ingo det mår man ju inge bra av. Själv har jag snart jobbat tre dagar i rad och min enda ride buddy har ju pajjat!
-
vaddå pajjat?!?! för gammal, ”worn out” eller bara försiktig?!?!
-
Mista flysurfer va ju ute och flög utan föräldraövervakning och då pajja han benet. Väntar dock på detaljinfo. Kul att ni haft det fett i Sthlm, här har varit riktigt bra med vind men jag kan inte åka förrän till helgen… Kom över vettja *locka*
-
Vaddå, skall alla stockholmskitare hänga på steffo? Då blir det för trångt! Det är bara vi idioter som har jobb som har tid att hänga här. Alla andra är ute och rippar.
Jag blir SJUK av att se bilder från Torö nu när det blåser. Jag önskar att jag kunde vara med. Jag tror jag måste lägga in en annons under köp/säljes på min pajade vänster axel. Kanske nån som har en frisk och vill byta…?
-
eftersom jag inte har någon möjlighet att kita då jag varken kan eller har pengar till att utrustning så kan jag ta din axel iallafall fram till våren, så kan du få tillbaks den då? är det ok eller?
-
Hutter boy, du kan få låna en 17m2 AB av mig om du vill.
/H
-
sjyrre Gugge
men jag kan ju inte åka, måste gå kurs
sen så antar jag att du inte bor i GBG heller, eller?men som sagt, riktigt snällt av dig, tackar så jättemycket, kanske återkommer senare om det går bra
-
Fan du har ju massor av kite buddies som kan ge tips.
Jag kommer inte att hinna kita mer i år ändå. Kommer
till Götet lite då och då men inget inplanerat just nu.Schystar du in till portot har’u kiten innnan helgen.
/H
-
o herre, finns det verkligen så vänliga själar här??
bara ett problem, saknas bräda sele och våtdräkt = mucho diniros
+ att jag har faktiskt inte en enda kite buddie
ävan fast jag inte tvekar att dom flesta gärna skulle hjälpa en lekman som mig
-
Du får helt enkelt skaffa en mindre soffa eller köpa den tan medföljande fotöljer.
Ja ja, kite finns om du vill låna, kanske nån har nåt gammalt förkläde som håller dig varm, här på forumet.
/H
Logga in för att svara.