-
stockholm i morgon söndag 16 juni
Kom hem från Tunisien i natt, och e förbaskat sugen på att speeda loss.
Prognosen för stockholm ser ju ok ut. var åker ni på söndag, Skulle vara kul om man var flera..Mvh Daniel
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › stockholm i morgon söndag 16 juni
Kom hem från Tunisien i natt, och e förbaskat sugen på att speeda loss.
Prognosen för stockholm ser ju ok ut. var åker ni på söndag, Skulle vara kul om man var flera..
Mvh Daniel
om jag vaknar tidigt o det brallar på ordentligt så kan det nog bli en tur till skälsåker för jag sålde nyss min 460 mast så det gäller det blåser 6,5 om det ska bli nått.
Skulle vara kul. har personligen aldrig seglat där.Sunday Day
Cloudy with a couple of showers and a thunderstorm
High 17°C
RealFeel®: 16°C
View the Hour-By-Hour™ Forecast
Winds: NNW at 20km/h
Wind Gusts: 37 km/h
Max UV Index: Moderate (3)
Thunderstorm
Probability: 25%
Amount of Precipitation: 5.1mm
Amount of Rain: 5.1mm
Amount of Snow: 0.00cm
Hours of Precipitation: 3 Hrs
Hours of Rain: 3 Hrs
Hours of Daylight: 17.8 Hrs
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.