Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag och i helgen

• Stockholm idag och i helgen

Publicerad av irieman på 26 augusti, 2005 vid 06:57

Ser ju bra ut på prognoserna + att dom har kulingvarning på nyheterna, men är det nå’n som vet hur det ser ut lite längre ut vid kusten just nu, typ Björkvik? Här inne i stan verkar det vara lite för mycket väst + att det inte blåser så mycket än.
    Får se om det blir nå’t idag annars funderar jag på Torö imorgon, nå’n som ska dit?

Irie Man

pataba svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • trimmarn

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 07:06

Jag rullar ner å kollar av läget. Är väl där vid 11-tiden..

• culing

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 07:21

I Björkvik blåste det ca 12 m/s kl 06:30- 07:30 sedan dog vinden och jag fick guppa hem på rak läns i ca 2 m/s, skitkul!

• irieman

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 07:43

Aj fan, det var det jag misstänkte på flaggorna här inne i stan. Kan tänka mig att det kommer igång igen i och för sig om inte vinden är för långt ut i skärgården.

Irie Man

• pataba

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 09:00

Skumt, mitt ”surfträd” utanför fönstret på jobbet säger att det blåser ganska ok men Landsort påstår att det bara blåser 7 m/s. SLB verkar inte heller tycka att det blåser. Hoppas det kommer i gång till i morgon, i dag har jag inte tid.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA