Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorgon?

• Stockholm imorgon?

Publicerad av anonym-anvandare på 22 februari, 2002 vid 13:32

Tja!

Någon som tänker segla imorgon om vädret tillåter? jag tänkte ge mig ut på premiär om det blir ett par +grader. har lite dålig koll på vart isen har släppt bara. Kannon om man kunde få en israpport för sydvästspots. (torö funkar förstår jag)

/DN

anonym-anvandare svarade 24 år sedan 1 Medlem · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 14:34

Vinden verkar räcka till idag också, vilket segel tänker du välja? Funderar på min NP Zone 3.8.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 14:48

Nja, idag blir det ingen surf. Hinner inte hem innan det blir mörkt och sen är det väl lite väl brutalt väder för en premiär när man känner sig lite ringrostig (annars också). Hoppas på lite mer värme imorgon. Hör av dig om du ska ut då så kan jag ställa upp som livräddare;-)

D_N

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 23:01

Schysst behöver någon, de har satt upp strobelights vid infarten till hamnen. Man kan se allt i nåt sorts flimmer, det brusar bilder över synfältet och man siktar rätt funkar allt otroligt bra! Förstår inte varför alla är så kritiska. Små segel och radikala förhållanden borde vara det folk eftersträvar.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2002 vid 23:01

Schysst behöver någon, de har satt upp strobelights vid infarten till hamnen. Man kan se allt i nåt sorts flimmer, det brusar bilder över synfältet och man siktar rätt funkar allt otroligt bra! Förstår inte varför alla är så kritiska. Små segel och radikala förhållanden borde vara det folk eftersträvar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA