Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm nästa vecka!

  • goose

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 14:23

    NO suger som vindriktning runt stockholm…man skulle vara på norra öland dessa dagar, det kan bli riktigt stort. För exakt ett år sedan surfade jag NO-kuling på norra öland, jesus vilka stora vågor det var! Större och bättre än Torö…

  • lima-ko

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 14:51

    Det har skitit sig förr trots sådana prognoser, jag är dock hoppfull inför denna, mest på grund av att jag är så jävla sugen på att kajta =).
    Som du säger Goose är dock NO inte optimalt runt Sthlm. Skälåker (Gålö) funkar men är så stört känslig för riktningsförändringar på vinden.
    Synd att det ser sämre ut uppåt Gävletrakten annars kan Rullsand vara riktigt fett med fina vågor och grejer.

    Hade dock helst kört Öland…

  • patriks

    Medlem
    29 maj, 2010 vid 15:14

    Klart man hellre kör Öland, eller varför inte Maui, men bor man i Stockholm så får man vara glad för det lilla 😉
    Jag tycker Gålö brukar fungerar rätt bra på nordost, om det inte vrider dvs. vilket vi får hoppas att det inte gör! 🙂

  • naeslund

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 15:11

    Är det någon som tänker sticka ut och segla imorgon ?

  • broderisak

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 18:08

    Jag kan om det finns nånstans att segla på??? Eller Tisdag.

  • surfmeister

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 18:38

    G-löv kommer rocka imorgon! Helt åt h-vete att man sitter fast med två barn och inte har ngn att lämna dem till…………….:(

  • kiropraktorn

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 19:06

    Jag tänkte ut imorgon om det blåser. Näslund och Isak, var tänkte ni dra och vilken tid ? Ser inte superbra ut men det är inte fel att köra storbräda heller. Bara man får komma ut. Spontant så tycker jag Gålö-dalarö eller Näsbypark. Mvh Urban

  • kiropraktorn

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 19:07

    Tisdag kommer jag också surfa på fm-lunch. Prognosen ser bra ut då.

  • naeslund

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 20:06

    Avvaktar tills imorgon för att bestämma mig om det blir surf eller inte imorgon. Men om det blir så kommer jag sikta på att dra till gålö

  • patriks

    Medlem
    30 maj, 2010 vid 20:44

    Ser ju sådär ut imorgon, men tisdag verkar bättre, då blir det förmodligen Gålö! 🙂

  • broderisak

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 05:39

    Imorgon ser det ju klart bättre ut?? Eller vad säger du Urban?? NO så funkar ju Täby bra.skönt att det är nära

  • naeslund

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 07:27

    Jag sticker ut imorgon istället. Måste jobba idag

  • kiropraktorn

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 09:07

    Ja, jag åker inte ut idag. Kollar in här imorgon kl 10:00 får vi se var det bär.

  • jesperg

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 11:28

    Skälåker tisdag morgon/fm någon?

  • blandsvamp

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 13:00

    Nere vid skälåker. Solen skiner men det blåser inte. 3-4m/s i byarna.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm nästa vecka!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.