Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stockholm söndag

• anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2004 vid 13:46

Syd 6-9 m/s i norra skärgården enligt smhi.
    Kapellskär blir nog åkbart imorgon. Man kan ju hoppas i alla fall….

• boman

Medlem
    1 maj, 2004 vid 21:28

Tog en tur till Mariehamn idag från Kapellskär och vid avgång kl15,00 så blåsta det små vita gäss från syd, sugen blev man när man satt där på akterdäck, blev tvungen att handla mig glad på taxfreen i stället.

Måndag ser ju faktiskt oxå lovande ut!?

• fjant

Medlem
    2 maj, 2004 vid 06:03

Jag och brorsan funderar lite på kapellskär. I vanliga fall fall blir det björkvik, fituna eller torö på sydligt, men nu skulle det blåsa hårblås i norr jämfört med söder…
    Funkar kapellskär bra om det är rak syd? Vi har ingen lust att bränna av 8 svindyra mil för att sitta och sura…

/Fjant

• boman

Medlem
    2 maj, 2004 vid 07:56

Fjant! syd funkar bra där, det är den vanligaste vindriktningen, seglar du formula så tveka inte på att segla ut en bit, det blir oftast mer vind och bättre sjö då.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:09

syd grundvind (5-8), helt klart, varmt som attan…nog borde brisen vakna i Fituna idag!?!?!?

• jojosurf

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:35

Efter har kollat olika väder hemsidor, så ser det ut blåsa mer SSO (eller snarare SSSO) än rak syd, och att det blåser något mer i norr,ost än syd om stockholm. Rätta gärna till om jag har fel. Jag sticker nog till kapellskär.

Jojo cool.gif

• lars_e

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:39

Jag litar på dig wink.gif Och åker till Kapellskär, ska bara packa grejorna nu.

• minken

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:40

räknar med att du har rätt, uppe till 12,00 i kapellskär

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2004 vid 08:40

visst är det lie ost i vinden men blir det mer än vanlig bris i kapellskär? Fituna har ju speciella förutsättningar för extra tryck om dt väl kommer…
    7m2 som störst suger attans…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2004 vid 09:56

kom igen nu…surfnet eller vad som….blåser det…var blåser det…är det varmt…i Stockholm…
    Fituna eller Baggen eller Erstaviken eller Kapellskär…

• minken

Medlem
    2 maj, 2004 vid 15:03

någon som e ledig på måndag tänkte sticka ner till tyresö om jag kan smita på eftermiddan

• jonasp

Medlem
    2 maj, 2004 vid 16:53

Erstaviken var stört byig. Men det var bra drag i byarna som kunde vara rätt länge. Men det måste ha funnits bättre ställen att vara på idag.

• jojosurf

Medlem
    2 maj, 2004 vid 17:18

Ingen vidare vid kapellskär idag…(lessen om jag lurade ngr av er dit). Hur hade ni andra det?. segelstorlek och var?.

Jojo cool.gif

• gurra1978

Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:19

Jag körde Breviksbadet vid Åkersberga idag. Körde 9,5 och stor bräda. Kryssade upp långt upp mot oxdjupet. Det var helt sjukt vad det blåste. En jämn vind på typ 10 m/s gav bra drag på brädan. Det var bara en grund vind på typ 5-6 m/s men det tycktes bli en grym tunneleffekt. Ett nytt Fituna kanske. Hur som helst en kanondag. Imorgon gäller det dock.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2004 vid 18:57

Går det att komma ut med bil närmare Oxdjupet?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stockholm söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.