Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing [Stockholm] Trotsa kylan på fredag fm?

  • stenevinge

    Medlem
    27 oktober, 2012 vid 16:03

    oj oj oj ,, självklart funkar det för mig:-) det måste funka ,,, jag har bara ett 4,4 men det måste funka ,,, DU bestämmer , men Kärringviken låter lockande, lite hopp och studs , men det är det där med kylan ,,, men DU bestämmer Oscar:-)

    / Christian Stenevinge

  • wilund

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 11:35

    Kärringviken blir det för mig hoppas det blir fler där ! Åker ner mitt på dagen

  • stenevinge

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 12:49

    I Kärringviken lär det vara packat i morgon, men det kan vara bra det för det är STORM! ut ifall det händer något så är vi flera där ……
    Om man tänker segelmässigt så lär jag behöva vara på Torö där det blåser mindre än Dalarö enligt Windguru..
    Har inte så litet segel, tänkte testa med ett 8,0 kvm2 vad tror ni? hahahaha

  • peter-h

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 14:16

    Det blir Dalarö för mig , har en ny 4.2 som ska testas, kan bli stor för räkan . Försöker vara där vid 11 tiden. Hoppas på att vi blir fler där / Peter

  • oscarlj

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 18:22

    Har velat fram och tillbaka hela dan, har svårt att bestämma mig 🙂

    Det får bli kärringviken, måste få lattja lite med min nya (gamla) freewave och testa lite vågor, trots det kalla vädret….

    Kommer vara där senast 13:30.

  • manno

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 20:52

    ohboy ohboy! halvdag på jobbet imorn!! kärringviken

  • stenevinge

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 21:21

    Kärringen it is ,, see ya

  • maca

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 21:23

    K-viken från ca lunch. Ses där!

  • marangen

    Medlem
    28 oktober, 2012 vid 21:28

    Kommer jag loss så är jag på!

  • marangen

    Medlem
    29 oktober, 2012 vid 10:19

    Försöker nog satsa på morgonsurf imorrn (tisdag) i Kärringviken. Hinner nog inte idag… Nån annan som har samma planer??

  • goran-r

    Medlem
    29 oktober, 2012 vid 12:49

    Finns det någon direkt-rapport om läget på Torö, Stenstranden – Kärringviken ???

  • oldschool

    Medlem
    29 oktober, 2012 vid 13:24

    16,8 m/s SV i medelvind på landsort just nu….räcker och blir över antar jag 🙂

  • marangen

    Medlem
    29 oktober, 2012 vid 19:13

    Om jag löser dagislämningsproblemet så skulle morgonsurf i kärringviken sitta som en fläskläpp! Nån annan som redan vet att dem ska dit på morronkvisten får gärna göra ett inlägg…

  • stenevinge

    Medlem
    29 oktober, 2012 vid 19:49

    Kärringviken levererade 22 m/S s-sv och det var vansinnigt !!!

  • maca

    Medlem
    29 oktober, 2012 vid 19:54

    På stranden idag pratades det friskt om morgondagen (tidig morgon). Själv kommer jag inte loss från dagislämning och föräldraledighet, men tror inte du blir ensam med den vågproggen…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing [Stockholm] Trotsa kylan på fredag fm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.