Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm-Västerut över påsk?

• Stockholm-Västerut över påsk?

Publicerad av diil på 6 april, 2004 vid 23:08

Någon som ska åka från 08 till västkusten över helgen och vill dela bensinpengar? En kompis och jag vill ta oss nära Varberg på fredag (till Kinna närmare bestämt), men saknar transportmedel. Det ska ju blåsa i helgen, och av någon anledning får jag inte ta med kittet i tågkupén…

Ni kan ju även hänga på och begå säsongspremiären numera välkända Öresjön på påskafton!! cool.gif Vad sägs? Calle, är du med och kör om jag får med mig prylarna hem?

Hör av er på: daniel_siberg@hotmail.com, eller skicka ett pm. /Daniel

diil svarade 21 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm-Västerut över påsk?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.