Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockhoms vindsurfare!!!!!!!!
-
Stockhoms vindsurfare!!!!!!!!
Publicerad av swe-496 på 10 februari, 2009 vid 17:30Nu är det snart dags att samlas för att avnjuta en öl eller flera i glada och goa vindsurfares sällskap, ja kiteare är välkomna de med;).
Även utsocknes vindsurfare som är på besök i den Kungliga huvudstaden är välkomna…Plats: nåt skönt Söderhak som Gröne Jägaren
Tid: från 17.00 och framåt tills nån gör ett skönt kastfall i baren….
Dag: Lördag 7/3OBS!!!!!!!! Bord är inte bokat utan vi ser till att ta platser när vi kommer,
jag kommer dock att förvarna Gröne Jägaren att det kan komma ett bra gäng.swe-496 svarade 16 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
fan, fan, fan att man skulle vara bortrest med jobbet den helgen 🙁
Kombon Gröne Jägaren och ett gäng surfdudes får mig alldeles tårögd…
-
Boka om med jobbet…Det här händer en gång per år…;) i Sthlm iaf*S*
-
@SWE 496 529774 wrote:
Boka om med jobbet…Det här händer en gång per år…;) i Sthlm iaf*S*
Det är ju under båtmässan ska se om man orkar efter en veckas mässande.
Helgen innan är alla som vill välkomna att snacka windsurfing med Patrice Belbeoch i vår monter
på båtmässan.//Joachim
-
SWE 496 / Mattias,
Du har inte tid för sånt här – du ska komma och fixa el hos oss, eller i vart fall höra av dig din sopprot!/JB
-
Joachim_Larsson;529783 wrote:Det är ju under båtmässan ska se om man orkar efter en veckas mässande.
Helgen innan är alla som vill välkomna att snacka windsurfing med Patrice Belbeoch i vår monter
på båtmässan.//Joachim
Är det någon som vet om det kommer någon mer ”kändis”?
Jag bjuder de windsurfare som kommer till mässan på en öl i Wasa Kredit montern. Om man samtidigt anmäler sig till tävlingen på norra Öland :cool2: . -
Kjello
Gäst13 februari, 2009 vid 13:10cool , ska kolla om det går mågot flyg från & till Saigon den dagen, och kolla med bussarna från MuiNe,
Självklart. -
Mattias J;530091 wrote:Är det någon som vet om det kommer någon mer ”kändis”?
Jag bjuder de windsurfare som kommer till mässan på en öl i Wasa Kredit montern. Om man samtidigt anmäler sig till tävlingen på norra Öland :cool2: .Har noll koll men det är båtmässan i älvsjö eller??
Om det erbjudes gratis öl så kommer jag och anmäler mig direkt…:wink: -
P Malmkvist;530213 wrote:Har noll koll men det är båtmässan i älvsjö eller??
Om det erbjudes gratis öl så kommer jag och anmäler mig direkt…:wink:Japp det är Båtmässan i Älvsjö 28 feb – 8 mars….
-
Blire nå fest eller ? Vi är ett gäng som kommer att grunda i en lägenhet på söder sedan vidare till Gröne Jägaren. Kul om vi blir en massa vindsurfare 🙂
//Björn
-
Partyt imorgon på Gröne Jägaren blir tyvärr inställt då många är sjuka och en del har förhinder… Men ni som vill dricka öl gör ju det iaf;) Kommer komma ut med nytt datum om ett tag..
Logga in för att svara.