-
stonker???
Är det någon i Sverige som känner till brädmärket STONKER?
Hur är dom att köra och vad är det för kvalite på dessa brädor.
Jag tror dom är ifrån Australien men är inte säker.Är tacksam för svar./ MVH Kite addict
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › stonker???
Är det någon i Sverige som känner till brädmärket STONKER?
Hur är dom att köra och vad är det för kvalite på dessa brädor.
Jag tror dom är ifrån Australien men är inte säker.
Är tacksam för svar./ MVH Kite addict
Jag har en gammal Stonker Shark TT (160/180)
Kvaliten är fin och otroligt hållbar.
Det enda som suger på min bräda (bortsett från föraren då) är egentligen bindningarna, men det är ju en lätt sak att byta ut. Jag antar det är bättre på senare modeller.
Kolla med http://www.hobbyakuten.se annars, dom har rätt bra koll på stonker brädor 
ps.
Det blir mycket roligare om du skriker ut brädnamnet på tyska.
ISCH HAAABE EINEN STOONKER!!!
haha, PAN hade en Stonker en gång i tiden fråga han va han har o säga om det gamal härket
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.