Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stor sammanslagning och butiksöppning i Halmstad!
-
Stor sammanslagning och butiksöppning i Halmstad!
kitelife svarade 21 år sedan 10 Medlemmar · 25 Svar
-
Kul att få vara med på bild lite
inte ofta det händer!
Ses imorgon Sam!
/Rikard
-
E man uppväxt med bondevänner så lär man sig svära.. De va inte så allvarligt menat bara tycker det kan va praktiskt med att kunna skriva inlägg utan att regga sig. dom som har nåt vettigt att säga reggar sig väl ändå. Det är just nybörjarna som har nytta av att slippa. Kommer det nån som är anonym och säger att det å det är bäst för han har minsann testat alla nya under flera år som teståkare för alla märken så r det väl ändå ingen som tror honom.
å vid förtal så finns det ju alltid ip nr.
Komma ut på vattnet ja.. den som ändå finge.. skulle vart ut idag för första gången inte va det väder för en nybörjare inte..får hoppas på morgondagen! sen så jäklar ska det köras!!!
-
Hehe jag e mee på vad du menar… men så fort man börjar känna sig lite hemma (eller beroende som oss andra ; ) e det bara att regga sig och joina den fina ”steffo familjen”
Jag bara reagerar för den här diskussionen har gått varm några ggr förut… och det är många som missbrukar sin anonymitet och skriver en massa skit! det är det jag inte orkar med…
Tyvärr ser det inget vidare ut för morgondagen heller men misströsta inte syd och västvindarna kommer nog snart ; )))
//Pan
Logga in för att svara.