• Publicerad av flip på 20 juli, 2005 vid 19:42

Fick en rejäl stöt idag från bommen när det var åska i luften. Detta var endå typ 20 minuter innan åsk vädret kom. Har detta hänt någon annan?

kitelife svarade 20 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • hugeo

Medlem
    20 juli, 2005 vid 19:44

välkommen till eliten…

har fått det ett par gånger, jevligt gött med låga moln… när det börjar slå redigt stora blixtar mella nkiten o molnen är det dock dags att gå in…

• rocco

Medlem
    20 juli, 2005 vid 20:16

Hardcore grin.gif

• luuddee

Medlem
    20 juli, 2005 vid 20:18

det e gött sen när håret ställer sig rakt upp o det kittlar liksom i hela kroppen..

• nic

Medlem
    20 juli, 2005 vid 20:34

Har hört om detta förut men aldrig råkat ut för det själv.

nic

• niklas82

Medlem
    20 juli, 2005 vid 20:58

hahaha hardcore asså

• rocco

Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:10

Ut i åskan o känn på wink.gif .. hehe här inte kännt de själv.

• sbjorne

Medlem
    20 juli, 2005 vid 22:49

När jag hoppade av brädan och iland en gång med åskan i närheten, så fick jag en rejäl kittling i foten, typ 30 cm från backen….kanastrade gjorde det åxå… såg dock ingen blixt…

• gogga

Medlem
    20 juli, 2005 vid 23:24

det har hänt mig och oscar!
    Obehagligt som fan!
    vi hade svårt att få ner kajtsen

• sidpiraya

Medlem
    21 juli, 2005 vid 07:21

yes det har kittlat i fingrarna nångra gånger , men det är bara bra så vet man att det är dax att gå in eller hålla kiten lågt 🙂

• kitelife

Medlem
    21 juli, 2005 vid 08:11

jo när det börjar kittla i fingertopparna är det dags att ”lägga ner” annars får man min frisyr . . .Mooaahahahahahaa

//Pan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA