Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Studera i Halmstad ”off topic”

• Studera i Halmstad ”off topic”

Publicerad av highflyer på 5 december, 2005 vid 18:58

Hej
    Jag planerar att börja läsa till Maskiningenjör – Konstruktion och produktionsutveckling i halmstad. jag undrar därför om det är någon som har koll på om det finns några bra och billiga student lägenheter. undrar även om det fins möjlighet att förvara vindsurf prylarna i något föråd eller något.
    det borde väll finnas någon sum surfar och går på skolan som har koll..
    tack på förhand

highflyer svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anders_hoffman

Medlem
    5 december, 2005 vid 19:48

Planerar också att plugga o Halmstad, dock till Utvecklingsingenjör.. Blir dock först om ett par år.. Lumpen o Maui ska avverkas först:P

• manno

Medlem
    6 december, 2005 vid 13:41

Bra för dig! Har pluggat här ett tag nu men har hela tiden haft surfprylarna i lägenheten. Funkar faktiskt bra. De flesta studentlägenheterna har källar/vindsförråd, om du syftar på förråd nära vattnet tror jag inte det finns. Bil är att rekommendera eller så får du smöra rejält och se om du kan åka med nån =) Alternativt finns det delat barack-boende nere vid östra stranden, ganska schysst spot men lite trist eftersom ingen annan kör där.
    Billiga lägenheter vet jag inte om det finns, en studentlya ligger nog på 2400:- och uppåt, ganska billigt iof. http://www.hfab.se är störst med lägenheter.

• highflyer

Medlem
    6 december, 2005 vid 21:32

tackar för tipset det gav nog svar på vad jag undrade.
    Så vart är bäst att surfa i halmstadsområdet ? och i vilken del av staden ska man bo. kanske bara finns studentlägenheter på ett ställe??

• manno

Medlem
    7 december, 2005 vid 17:45

Svar till:

Så vart är bäst att surfa i halmstadsområdet ?

[/ QUOTE ]
    Tja det beror ju på vad man e ute efter och hur duktig/kräsen man är. Dogge ligger ju centralt och går att köra på alla sydriktningar, dock sällan det är riktigt bra (men då jävlar!) Annars är det ju vilshärad och ringenäs som är bäst och där flest surfar, ligger väl drygt en mil från stan. Andy har sammanfattat spotsen ganska bra på http://www.surf.to/wavezone
    studentlyorna ligger alla öster om nissan

• wretan

Medlem
    8 december, 2005 vid 21:50

Svar till:

Hej
    Jag planerar att börja läsa till Maskiningenjör – Konstruktion och produktionsutveckling i halmstad…

[/ QUOTE ]

otroligt bra val cool.gif

Välkommen!

• highflyer

Medlem
    8 december, 2005 vid 22:09

så det är bra i halmstad alsså??
    det står mellan det och gbg.. Men halmstad verkar ju ha mycket fetare surf vilket alltid är högt på listan……
    Är det bra lärare och så?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Studera i Halmstad ”off topic”

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.