• Publicerad av kris på 6 mars, 2001 vid 08:16

Inatt stals min surfbag med alla tillbehör från Kallebäck:

Mörkbrun Wild Duck-väska, ca 60×40, det står ”Wild Duck Snowboards” på sidorna.
    Innehåller allt småplock som fenor, mastfot, hängsele, förlängare + annat smått.
    Vad jag kommer ihåg fanns en Josh Stone 28 fena, svart, röd, gul, med ett rejält hack på, powerbox.
    En Cabrinha wavefena, US-box. Hängselen var en Da Kine Midje, gul-svart, tror även en äldre Da Kine var med.
    Arrows Airbase-mastfot + förlängare, även en ART-mastfot.
    Plus tusen andra grejor … De hade inte tagit något annat så troligen vet de inget om sporten,
    så ser ni någon snorunge som försöker kränga fenor mm så vänligen kontakta mig!

Kris 0707-475179
    031-189012 (jobb)
    031-402949

anonym-anvandare svarade 24 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • gegga

Medlem
    6 mars, 2001 vid 08:26

Håller ögonen öppna !

Själv råkade jag ut för banditer 1993.

Hade Two Field custom brädan och 3 segel samt mast och bom på
    taket men dom rörde dom inte utan dom jävlarna slangade soppa
    ur tanken och ersatte mina däck-alufälgar med björkklabbar.

Dom grisarna var inga surfare för surfare är ärliga människor!

Hoppas att du får igen grejorna och samtidigt får möjlighet
    att spöa upp ungjävlarna!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 mars, 2001 vid 12:28

Tråkigt !
    Råkade ut för samma sak i varberg under wave classic. blev av med alla mina master, Kanske det fins nån som vet nåt? Gun master var det.
    stulna från taket..
    F.Boman

• kris

Medlem
    6 mars, 2001 vid 22:51

Ja du, får man chansen så lär de nog få äta soppa med sugrör ett bra tag framöver!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 mars, 2001 vid 12:54

var

• kris

Medlem
    28 mars, 2001 vid 17:23

Gbg.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 mars, 2001 vid 19:04

Hej allesammans!
    sitter o funderar på vad man skall kunna göra för att få behålla sina käraste saker, kanske inte bara gäller surfbrädor:-)…

Är det ngn som hört om ngn HD som ägts av hells angels grabbar blivit stulen? jag har hört om det en gång, men den killen hittade änglarna visst själva, Efterlyst på Tv 3 gjorde visst ngt reportage om det, sedan dess har det inte inträffat vad jag vet..
    så min slutsats är. har du båge så gå med i hells angels. men vi som har brädor segel o annat skoj då? vad ska vi göra..Jo vi borde bilda ngn slags kriminell organisation som tar hand om problemet..
    Här är lösningen. vi proppar en åtråvärd bräda full med sprängämnen o radioutlösare, lägger den på biltaket väl synlig för alla jävla drägg, väntar till den är borta o spränger den i luften…även om vi aldrig fick veta vem det var så kan vi vara säkra på att den personen som snodde grejorna aldrig kommer att besvära ngn igen.
    Undra om det är helt lagligt att göra så….
    Nu ska jag återgå till macgyver men ha det bra..

• peterm

Medlem
    28 mars, 2001 vid 19:11

Inget skoj när det händer. Blev av med 2 brädor i Varberg i sommras: en Fanatic Pure Geco 278cm och en hemmabyggd vågbräda 256 cm(gul med med röda flames och en delfin målad mitt på). Jag saknar mina brädor (särskilt den jag byggde själv), så om nån skulle se dom eller vet något om dom kontakta mig
    peter.magnusson.7875@student.uu.se

• anonym-anvandare

Medlem
    29 mars, 2001 vid 07:36

Ar for tillfallet i Californien och har har ALLA sina brador pa taket dygnet runt, aret om och ingens grejor blir stulna. Sen kommer jag hit och har min Naish wave pa taket 2 natter och vad hander?? jo den blir STULEN!…….? valdigt trakigt. Men man sorjer inte lange, det var en bra urskat for att kopa en ny Carve 99, ORTROLIGT SKON.
    Hall i prylarna,

/NES

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.