Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SUEISAS Brädor.
-
SUEISAS Brädor.
Publicerad av krillan82 på 26 augusti, 2008 vid 20:02Är det någon i skåne som kör LAGAN 135? skulle vilja prova å se om de e ngt att ha.
sourra svarade 16 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Här är Island Feelings hemsida Krillan.
http://www.island-feeling.com/subindex.php?c=modeles2008Var du intresserad så beställer jag åt dig och kollar upp priset.
-
nope men han hade frågat efter den tidigare…
och han har testat den och om han inte ändrat sig så var den bra.Av alla brädor jag testar så har jag inte hittat någon som slår den än.
Bör påpeka att jag inte säljer brädan själv och därför inte promotar för egen vinnings skull som en del andra gör heller… -
-
blir inget med det. övertid delux idag desutom rainar det som fain..
-
Jag har suesias brädor i Ängelholm du kan testa, Jag är nere i dina trakter ibland! Det är super bra vi har inte haft någon missnöjd kund än. Men man ska alltid pröva det är så olika vad man gillar!
-
Bara av nyfikenhet – hur många är det som kör på Suesias i nuläget?
-
Vi har sålt ganska ok för att vara första året vi kör det! Hoppas på fler nästa år. Det finns ju inte så många svenska kitemärken så det är kul att så många har gillat det.
Vi har satsat mer till nästa år så det kommer lite fler modeller! -
Ja det är svinkul. Jag tipsade Toby så kiteforum så mu ligger ni i deras märkesöversiktstråd. Ska ni släppa vågisen snart också?
Logga in för att svara.