Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing sufrshops i finland

• sufrshops i finland

Publicerad av q-lobo på 19 september, 2001 vid 18:13

ska till finlad över helgen, wasa, finns det ngra spots där/övriga västkusten och finns det ngra shops som är att rekommendera?

q-lobo svarade 24 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • loop

Medlem
    19 september, 2001 vid 18:38

Tjenare! Ska själv till Jakobstad (nåra mil norr om Vasa) om ett par veckor.
    I Jakobstadtrakten finns det skapliga vågor i Fäboda och Lohtaja. Sämre med surfaffärer dock. Skickar en länk som kan vara till hjälp, tyvärr verkar delen om Vasa vara nere.
    http://www.abo.fi/~kostrom/wsurf/welcome.htm

• q-lobo

Medlem
    20 september, 2001 vid 08:17

juste, jag ska visa träskallarna att man kan ha kul utan sprit och kniv.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2001 vid 16:12

Sufrshops??????????????????
    Vad är det????????????
    Du måste väl mena Niel Pryde eller Vezuela?

Hälsningar Mr Bezzerwizzer.(felstavat?)

• q-lobo

Medlem
    20 september, 2001 vid 20:53

skönt att jag kan glädja ngn i dessa bistra tider har du inget annat för dig, eller du kanske jobbar som lärare? då kan du nog rätta mina tempusfel i detta korta meddelande. eller?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA