• kitemaster

Medlem
    2 mars, 2010 vid 22:36

Sourra: Jag tror det… Kul att se hur återförsäljarna lyckas skapa hype om något som funnits i några år. Lite som iPhone känns det som. Men jag måste definitivt prova SUP i sommar!

• smdj

Medlem
    2 mars, 2010 vid 23:15

Skaffa en billig kanot eller likande om ni vill paddla, SUP:er gör man på krogen!

• bohm

Medlem
    2 mars, 2010 vid 23:26

Jag har en SUP till salu om någon är intresserad. En GONG gravity 10′ 2″ lång och 29″ bred. Den har 5 fenboxar så man kan köra den som singlefin, tri-fin, eller quad. Den är bäst lämpad för att köra i vågor, men funkar även på plattvatten.
    Har även en paddel i kolfiber/kevlar som funkar till personer som är upp till 170 långa. Kan även fixa billigare (ny) paddel om man är längre än 170 (runt 650kr, tror jag).

Skicket är sådär. Den har fått sig en hel del skrapmärken efter paddeln. Detta är endast kosmetiskt. Inga dingar eller lagningar.

Pris utan paddel; 4500kr (nypris 9000)
    Pris med paddel; 6000kr (nypris 2600)

Vid köp avslöjas även skånes bästa ställe för sup….

• skotten

Medlem
    3 mars, 2010 vid 01:15

hehehe I know that wave : )

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA