Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf at Habo place
-
Surf at Habo place
Publicerad av _sofia_ på 22 augusti, 2008 vid 09:52Jag ah henke lekte lit med hans 16m2 C-kite naish i lit lätt vind:cool2:
lotta1 svarade 16 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Jag är fan lite avis på Skåningarna för Habo-spoten. Så sjukt nice att kunna stå och fota sådär. Är det en Röven/Raven vi ser?
-
Eller Rövlunda? Goa bilder. Vi är för dåliga på att fota i Varberg. Ingen vill stå på land…
-
Jag skulle gärna fota mer men det är bara det att vi så sällan har kul kvällsljus.
-
De va ju en snubbe som stod ute i vattnet i onsdags i koskiten med ett fett objektiv! Han körde 9a oxå och en vegas gul kite tror jag, who was that?
-
Verkar som vindarna sviker i habo i helgen? hade tänkt köra ner ju =/
-
Skillnaden mellan läjet och habo är att i habo kan man lätt stå så man har solen i ryggen.
-
sourra;493061 wrote:Skillnaden mellan läjet och habo är att i habo kan man lätt stå så man har solen i ryggen.
du får fota på förmiddagen 😀
-
Feeling the naish love sofia.. aloha! get well soon, remember its only the hardcore people that get hurt!!
-
I have discovered that it´s hard to stop smiling when you kite!
-
sourra;493061 wrote:Skillnaden mellan läjet och habo är att i habo kan man lätt stå så man har solen i ryggen.
Klart det går i Lejet, om man som skåningarna är bekväm med att göra sina tricks på 10cm vatten…
-
@Neven 493085 wrote:
Klart det går i Lejet, om man som skåningarna är bekväm med att göra sina tricks på 10cm vatten…
Men då kan förstås lillfingrarna gå åt helvete…
Logga in för att svara.