Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surf-GPS! Var köpa idag??
-
Surf-GPS! Var köpa idag??
Publicerad av nachoman på 25 januari, 2008 vid 08:36Tänkte köpa en surfgps i present och måste ha den idag el imorgon senast! Var kan man hitta en sån i Stockholmstrakten? Såg att de var ruskigt billigt med Garmin i USA och ska dit nästa vecka. Då blir det en till mig iallafall men nu måste jag ha tag i en i Sverige.
schmitz svarade 17 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Walléns i Gbg säljer Amaryllo som jag tycker att du ska satsa på. Den är billigare än Garmin Foretrex och ska ha exaktare värde.
Vet inte om dom har nån återförsäljare i Sthlm. Ring Wallén och kolla. -
Tack!
Surfar du i Sandviken? Storsjön? Kul, jag är född och bitvis uppvuxen där. -
Ring länna sport dom säljer prylar från wallen. Har dom inte hemma amaryllo så kan dom säket ta hem en från wallen och du hämtar sedan i butiken dvs fraktfritt.
//Björn
-
@Nachoman 440793 wrote:
Tack!
Surfar du i Sandviken? Storsjön? Kul, jag är född och bitvis uppvuxen där.Surfar i Storsjön (Strandbaden, Bångs mm) ibland, men jag jobbar i Gävle och kör mest där (Brädviken, Engeltofta, Rullsand)
-
Hej Lage,
Du kan få köpa min Foretrex 201 inklusive handledsaquapack för tusen kronor (redan nu på lördag) om du är intresserad.
Slå en signal eller skicka ett SMS om du är intresserad (0733-82 86 50).
mvh
Filip (vi sågs i Brevik förra helgen)
-
filipl;440925 wrote:Hej Lage,
Du kan få köpa min Foretrex 201 inklusive handledsaquapack för tusen kronor (redan nu på lördag) om du är intresserad.
Slå en signal eller skicka ett SMS om du är intresserad (0733-82 86 50).
mvh
Filip (vi sågs i Brevik förra helgen)
Hej,
Tack för erbjudandet. Är för närvarande i San Francisco och ska kolla om det finns nåt schysst här, hittar jag inget köper jag gärna din.
/Lage
-
Hej,
I England kostar de runt 145 pund. Sedan kostar Aquapacken runt 350 kr. Hör av dig om du är intresserad.
Filip
-
Finns bara ett alternativ i USA, Ebay!
Logga in för att svara.