Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Surf i göteborg-området söndag 18/4 ???
-
Surf i göteborg-området söndag 18/4 ???
Publicerad av metallifredd på 17 april, 2004 vid 15:57nån som skall till gottskär, eller vart man nu kan köra i sydost, imorgon?
åker gärna med om nån har plats i bil från göteborg.
mvh Fredrik
0707-771287, 031-137319pet svarade 21 år sedan 7 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Har hört att Runntången är bra.Obs endast för proffs för man seglar i frånlandsvind!
-
Det blir nog Gottskär imorrn. Om jag får igång bilen dvs:) Vet dock inte om vi blir fullt i bilen. Jag kan ringa imorrn om det finns plats över. Annars kanske vi ses där.
/Pete -
Hej, hur tar man sig till gottskär om man inte har bil? Vilket fall som helst directions, please. Åker ifrån Linneplatsen.
-
Jag är nog på för lite surf imorrn. Nära linneplatsen bor ja å bil har ja me…
nic
-
hej nic
skulle man kunna få åka med i din bil om du åker?
det verkar som chansen är stor att Peter har fullt i sin bil…
jag bor i vasa men flyttar mig dit det behövs.
/Fredrik 0707-771287, 031-137319 -
Verkar vara lite byigt iofs. Pendlar mellan 6 och 9.
0734486486nic
-
hej
vi bestämde oss för att åka från gottskär efter ca 30 min
då ni inte kommit tillbax. vi åkte till torkelstorp och där va kasst.
hoppas ni hittade brädan och att ingen hade rört era saker.
/metallifredd -
Japp. han hittade till slut brädan ute på en av dom små stenkobbarna utanför viken. Otur att den prickade dom precis. Vi letade i hela hamnen och på tomterna runtom. Vi kom precis när siste man åkte, så grejerna var kvar:) Hoppas på en repris av den första timmen nästa helg!
-
Anonym
Gäst19 april, 2004 vid 07:19Snyyyyyft!!… Typiskt när man för en gångs skull inte är nåbar så blåser det!
Var det grymt? Runka sig?
-
Vart var du någonstans?
Du missade FETT skönt surf.
Lunch idag vid 12.05??? -
Anonym
Gäst19 april, 2004 vid 12:05Jag låg på hålet… Lördags-natts-fiske lönar sig ibland vettu 😉
/ porr-honk
-
Kör ni med våtdräkt nu ella? 5/4, skor o handskar ränker? Ring mig nästa gång, 0733990286, så är ni snällisa!
-
Var varmt, våtdräkt och skor räckte gott.
Alldeles för byigt för dig ändå, var sydost
/Christofer
Logga in för att svara.