Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i sthlm ?`

  • Surf i sthlm ?`

    Publicerad av anonym-anvandare på 16 april, 2005 vid 10:34

    Någon som har planerat att sticka ut i sthlm nu i helgen eller i veckan ? .. jag är tacksam för alla svar vet inte rikitgt var man ska åka och så … så alla som ska ut skriv gärna ett svar häär laugh.gif

    // swe-880 confused.gif

    robin svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • slim_jim

    Medlem
    16 april, 2005 vid 10:50

    Jag kommer att åka till Gålö/Skälåker idag eller imorgon, funkar bra på NO, skön sandstrand att starta på…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 april, 2005 vid 10:57

    aa de vet jag alltså jag vet många ställen .. men vill bara att de ska va lite folk dit man åker själv .. så man inte e ensam .. har inte bil heller så om man fick lifta vore shysst wink.gif
    // Swe880 tongue.gif

  • jonasp

    Medlem
    16 april, 2005 vid 11:11

    jag är precis tillbaka från baggen! vinden var mellan n o nv.
    mycket byigt och långt mellan byarna. mellan byarna blåste det under 2ms medan vissa byar var över 6. högsta uppmätta blev 8,5. jag var både vid seglarvägen och på baggensudden.
    vinden verkar dessutom ligga mitt i baggen o va sämre innne vid land.
    det skulle gå o köra där men för mig blir det skate idag och så hoppas jag på jämnare vind imorgon.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 april, 2005 vid 11:16

    okej .. jag ska väll försöka komma ut imornn då också kanske finns det någon man kan lifta med på tisdag då ska det ju punga ordentligt ?.. jag bor i huddinge! ..

    //Swe-880 cool.gif

  • robin

    Medlem
    16 april, 2005 vid 14:44

    Hur funkar det på nord? Det verkar som om det kommer att vrida från nordost mot nord på eftermiddagen. Jag funderar på Stora Värtan, men risken är nog ganska stor att det blir dåligt… Enligt SMHI:s prognos verkar det som om vindarna blir säkrare söder om stan, så Gålö borde ju funka.

    Vad finns det för alternativ?

  • slim_jim

    Medlem
    16 april, 2005 vid 14:56
  • donpedro

    Medlem
    16 april, 2005 vid 15:54

    Mats väg kanske funkar ju utmärkt både på N och NO.

  • robin

    Medlem
    16 april, 2005 vid 16:15

    Tror jag satsar på Värtan, får se hur det ser ut imorgon. Drar du till Mats väg?

  • donpedro

    Medlem
    16 april, 2005 vid 18:01

    Inte om ingen annan ska dit. Jag har aldrig kört just mats väg tidigare men jag är väldigt sugen på att testa. M d e klart värtan kan bli riktigt bra på NO men om det vrider för mycket på N blir det inte så kul plus att det är ju inte riktigt lika vindsäkert som att åka till ett ställe längre ut men de e klart de e ju inte så långt att köra heller så besvikelsen kanske inte blir allt för stor. Vi får se hur det blir skriver ett inlägg innan jag drar imorrn.

  • gurra1978

    Medlem
    16 april, 2005 vid 18:12

    Att åka till Mats väg på en 6-10 prognos är inte något att satsa på enligt mig. Spara den resan till onsdag istället, då (om man har tur) ska det ju blåsa 10-14 NO vilket blir skitbra.

  • donpedro

    Medlem
    16 april, 2005 vid 19:48

    Åkey, a då blir det nog big vertan för min del imorrn me. Men får man sällskap på mats väg på onsdag istället då?

  • robtheblob

    Medlem
    17 april, 2005 vid 09:29

    Stora Värtan låter bra, men är det någon som vet om det är någon vind idag (söndag)?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 april, 2005 vid 10:09

    Tänkte pallra mig ner om 1 timme när man pluggat “färdigt”. Tror inte att det är stormvarning direkt, men visst rör det sig i träden! cool.gif

  • robtheblob

    Medlem
    17 april, 2005 vid 10:10

    Kanon, kul med lite sällskap.

  • fjant

    Medlem
    17 april, 2005 vid 10:10

    Jag hade planer på att dra dit, men det ser inte ut att va så mycket vind att hurra för… frown.gif

    /Fjant

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i sthlm ?`

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.